Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@11:45:57 GMT

بارزانی فردا به ایران می‌آید

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۹۸۹۴۵

رویداد۲۴-کنسولگری ایران در اربیل از سفر نخست‌وزیر دولت اقلیم کردستان عراق به ایران در روز یکشنبه خبر داد.کنسولگری ایران در استان اربیل در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیاتی از دولت اقلیم کردستان به ریاست «نیچروان بارزانی» نخست‌وزیر، یکشنبه (فردا) از ایران دیدار خواهد کرد.

کنسولگری ایران تصریح کرد که این هیات درباره پرونده‌های سیاسی، امنیتی و اقتصادی، با مقام‌ها در تهران رایزنی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از برگزاری همه‌پرسی جنجالی برای جدایی اقلیم کردستان عراق، این نخستین سفر بارزانی به ایران محسوب می‌شود.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۸۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ سفر رئیس جمهور به پاکستان

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور بامداد امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیأتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی عازم اسلام‌آباد شد.

بدرقه رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد بدرقه رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد بدرقه رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد ورود رئیس جمهور به اسلام آباد ورود رئیس جمهور به اسلام آباد استقبال رسمی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور استقبال رسمی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور استقبال رسمی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور کاشت نهال توسط رئیسی و شهباز شریف خوش‌آمدگویی مقامات کشوری پاکستان به رئیسی خوش‌آمدگویی نخست وزیر پاکستان از کابینه دولت ایران دیدار دو جانبه رئیسی با نخست وزیر پاکستان دیدار دو جانبه رئیسی با نخست وزیر پاکستان نشست هیئت های عالیرتبه ایران و پاکستان نشست هیئت های عالیرتبه ایران و پاکستان نشست هیئت های عالیرتبه ایران و پاکستان امضای اسناد همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان امضای اسناد همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان نشست مطبوعاتی مشترک رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان نشست مطبوعاتی مشترک رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان دیدار رئیسی با رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار رئیسی با رئیس مجلس ملی پاکستان

دیگر خبرها

  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • اهداف سه‌گانه اردوغان از سفر به عراق چه بود؟
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق
  • توصیف جالب ایران توسط نخست وزیر پیشین قطر
  • اردوغان پس از دیدار با مقامات بغداد، وارد کردستان عراق شد
  • عکس/ سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه
  • خوش آمدگویی نخست وزیر پاکستان به رئیسی به زبان فارسی + فیلم