Web Analytics Made Easy - Statcounter

بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات 30 روز دی ماه سال جاری با 106 واحد کاهش به پله 98 هزار و 817 واحدی سر خورد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۱۰۶ واحد کاهش به پله ۹۸ هزار و ۸۱۷ واحدی سر خورد.

در معاملات امروز تعداد ۸۵۰ هزار ۸۳۷ سهم اوراق بهادار به ارزش ۲ میلیارد و ۷۹۸ میلیون ۵۱۸ هزار ریال در بیش از ۶۵ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براین اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۳۳ واحد، شاخص بازار اول با ۱۶۲ واحد، شاخص آزاد شناور ۳۹ واحد کاهش و شاخص بازار دوم با ۲۳۱ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۵ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۷ واحد کاهش همراه بودند.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز کالسیمین، ایران خودرو با روند مثبت و نماد‌های فولاد مبارکه اصفهان سایپا، بانک ملت، پالایش نفت تهران و س. نفت و گاز پتروشیمی تامین با روند منفی به کار خود پایان دادند.

*معاملات بازار فرابورس

شاخص بازار فرا‌بورس با اُفت بیش از ۹ واحدی به پله ۱۰۸۳ واحدی سقوط کرد. همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد ۴۸۴ هزار و ۱۵۲ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و ۴۸۳ میلیون و ۱۸ هزار ریال در بیش از ۴۸ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی زاگرس، شرکت پتروشیمی زاگرس با روند منفی و نماد‌های شرکت مواد ویژه لیا، صنعت روی زنگان، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، توکاریل با روند مثبت به کار خود پایان دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بورس فردا ۸ فروردین ۱۴۰۳

احتمال دارد بازار فردا متعادل به سمت منفی باشد. احتمال کاهش ارزش و حجم معاملات نیز وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار فردا آخرین روز کاری هفته جاری است، دو روز کاری ابتدایی بازار مثبت بود و پرتقاضا روز اول با رشد ۴۰ هزار واحدی همراه بودیم، روز دوم با رشد ۱۷ هزار واحد و امروز نیز کمی بازار عقب نشست شاهد کاهش افت ۴ هزار ۱۷۵ واحدی بودیم.

ارزش معاملات نیز برابر با ۵ هزار ۵۰۰ میلیارد تومان بود، فردا آخرین روز کاری هفته است و بسیاری از مردم هم در تعطیلات هستند، احتمال دارد بازار فردا متعادل به سمت منفی باشد. احتمال کاهش ارزش و حجم معاملات نیز وجود دارد.

کد خبر 739455

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ / بورس تهران روی مدار تعادل قرار گرفت؟
  • پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
  • پیش بینی بورس در بهار ۱۴۰۳| بورس سبزپوش می‌شود؟
  • افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل/ حقیقی‌ها نقدینگی تزریق بازار سهام کردند
  • شاخص بورس امروز ۸ فروردین/رشد ۱۱ هزار واحدی
  • رشد ۱۱ هزار واحدی بورس در پایان نخستین هفته کاری ۱۴۰۳
  • رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • بورس امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • افزایش چند برابری جریمه‌ها برای تخلفات نهادهای مالی
  • پیش‌بینی بورس فردا ۸ فروردین ۱۴۰۳