Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در امور ویژه سیاسی و نماینده ویژه رئیس‌جمهوری روسیه در امور سوریه امروز (شنبه) در سوچی درباره آخرین هماهنگی‌ها برای نشست سه جانبه کشورهای ضامن روند آستانه گفت‌وگو کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، حسین جابری‌انصاری، مذاکره کننده ارشد ایران در روند آستانه که برای شرکت در نشستی با حضور مذاکره‌کنندگان روسیه و ترکیه به روسیه سفر کرده است، بلافاصله پس از ورود به سوچی با الکساندر لاورنتیف، رئیس هیات مذاکره‌کننده روسیه در روند آستانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستیار ارشد وزیر امور خارجه و نماینده ویژه رئیس‌جمهوری روسیه در سوریه در این دیدار درباره ترتیبات اجرایی برگزاری و برنامه‌های اجلاس گفت‌وگوی ملی سوریه که 10 بهمن ماه در سوچی برگزار می‌شود، تبادل نظر کردند.

در این دیدار همچنین آخرین هماهنگی‌ها برای نشست سه‌جانبه کشورهای ضامن روند آستانه که امروز در سوچی برگزار می‌شود، به عمل آمد.

جابری‌انصاری روز گذشته نیز در مسکو با میخائیل باگدانف، معاون وزیر امور خارجه روسیه و نماینده ویژه پوتین در امور خاورمیانه دیدار و گفت‌‌وگو کرده بود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو

به گزارش همشهری آنلاین، کاوه اشتهاردی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: وزارت صمت درباره واردات خودرو اعلام کرده است: در دولت سیزدهم، پس از ۶ سال توقف ‌واردات خودرو⁩، آیین‌نامه واردات خودرو تصویب و مجوز واردات صادر شد.

وی تأکید کرد: ‌درباره واردات خودرو کارکرده نیز با ارسال لایحه به مجلس مجوز قانونی اخذ و در مرحله اول سال گذشته آیین‌نامه ‌واردات خودرو کارکرده⁩ از مناطق آزاد تصویب و ابلاغ شد.

اشتهاردی افزود: با تکمیل این مراحل تدریجی برنامه‌ریزی شده، سایر روش‌های واردات خودرو نیز در سال جاری در دستور کار ‌ دولت⁩ است.

کد خبر 846535 منبع: ایرنا برچسب‌ها واردات خودرو خبر ویژه دولت سیزدهم سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • روسیه از واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در سازمان ملل به طالبان حمایت می‌کند
  • دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان در آستانه سفر رئیسی به اسلام آباد
  • تحولات منطقه‌ای محور رایزنی کاظمی قمی و امیرخان متقی
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و صربستان
  • رایزنی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان