Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این خبر می خوانیم:
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم از توزیع بیش از 3000 جلد کتاب در ایستگاه مطالعه پایانه مرکزی قم خبر داد.رضا پوریافر به فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی این سازمان اشاره کرد و با بیان اینکه از ابتدای سال جاری بیش از 3 هزار جلد کتاب در ایستگاه مطالعه سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم توزیع شده است، گفت: این اقدام با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی به صورت رایگان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این کتاب ها با موضوعات مختلف از جمله تاریخی، فرهنگی، سیاسی و کودک و نوجوان در اختیار زائرین و مسافرین قرار گرفته است و در کنار ایستگاه مطالعه سازمان در سالن کوثر، ایستگاه فرهنگی هم مستقر است.پوریافر با تاکید بر اینکه در ایستگاه فرهنگی سازمان همه روزه مبلغین حوزه علمیه استان پاسخگوی مسائل شرعی و اعتقادی هستند، خاطرنشان کرد: علاوه بر این برنامه ها فعالیت های فرهنگی متعددی در سازمان صورت می گیرد.
وی اضافه کرد: مسجد پایانه مرکزی نیز همه روزه فعالیت فرهنگی دارد و نماز جماعت به صورت مستمر اقامه می‌شود؛ بیان احکام شرعی بعد از نماز توسط امام جماعت مسجد و تلاوت مستمر قرآن کریم در مسجد پایانه مرکزی از جمله دیگر برنامه‌ ها است.
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم برنامه‌های این سازمان در مناسبت ‌های مذهبی و ملی را مورد توجه قرار داد و افزود: این سازمان در راستای ترویج فرهنگ شهروندی و استفاده از حمل و نقل عمومی بنرهای متفاوتی را طراحی و چاپ کرده که در سطح پایانه‌ها و پارکسوارها نصب شده است.
/8138/ 6133/ تنظیم کننده: فرزانه پیری ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالعه و کاوش در ۵ محوطه باستانی استان اردبیل

علیرضا دباغ عبداللهی گفت: در طول سال ۱۴۰۲ در پنج محوطه تاریخی استان اردبیل کاوش و مطالعات باستان‌شناسی انجام یافت که کاوش باستان‌شناسی در تپه بریس نمین، تپه قلعه کورائیم نیر، گورستان اولتان قالاسی مغان و تاتار تپه روح کندی بیله‌سوار و همچنین بررسی باستان‌شناسی در بخش مرکزی شهرستان بیله‌سوار از آن جمله هستند.

معاون میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: اقدام مهم دیگر معاونت میراث‌فرهنگی که به صورت مستمر انجام می‌شود، مرمت و ساماندهی بناهای تاریخی استان است و در این راستا نیز کارگاه مرمت ۳۵ بنای تاریخی استان در سال ۱۴۰۲ فعال بوده است.

او تصریح کرد: یکی از مسائل مهم در حوزه میراث‌ فرهنگی احیا و ساماندهی بناهای تاریخی از جمله خانه‌های تاریخی است که با توجه به هزینه بالای احیای این بناها و ناتوانی دولت در تامین هزینه‌های مورد نیاز بسیاری از این خانه‌ها در سطح کشور بلاتکلیف مانده‌اند.

دباغ عبداللهی افزود: اقدام اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با همکاری صندوق توسعه و احیای بناهای تاریخی کشور برای واگذاری بهره‌برداری این بناها به بخش خصوصی اقدامی موثر در راستای احیای بناهای تاریخی استان است.

معاون میراث‌فرهنگی استان اردبیل گفت: با همکاری صندوق توسعه و احیای بناهای تاریخی بهره‌برداری تعداد ۴ بنای تاریخی استان در سال ۱۴۰۲ به بخش خصوصی واگذار شد و باقی بناهای تاریخی نیز مطالعه شده و آماده واگذاری در سال ۱۴۰۳ است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تخصیص یارانه فرهنگی، سازوکار تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب امسال
  • اختصاص یارانه گسترده فرهنگی برای نمایشگاه کتاب/ اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • تلاش وزارت فرهنگ برای تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب
  • اختصتص یارانه گسترده فرهنگی برای نمایشگاه کتاب/ اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • مطالعه و کاوش در ۵ محوطه باستانی استان اردبیل
  • «ابیانه» یاقوت فلات مرکزی ایران/ سودای جهانی شدن محقق می‌شود؟
  • محتوای جذاب کتاب به فرهنگ مطالعه کمک می‌کند
  • تقویت مهارت‌های پزشکی با کتاب‌های لاتین پزشکی
  • «تاریخ» حلّال مسائل روز جامعه/ خواندن برای مدرک گرفتن آفت است
  • تاریخ حلال مسائل روز جامعه/ خواندن برای مدرک گرفتن آفت است