Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سید احمد علم الهدی روز شنبه در دیدار با اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد افزود: دانشگاه اگر از حوزه نخبگی خارج شود نابود می شود. باید توجه کنیم که دانشگاه نباید ابزار کاسبی شود. مشکل ما منفعت طلبی برخی افراد در مسئله دانشگاهها است.
وی ادامه داد: برای دانشگاه در عرصه علم و فکر نمی شود محدودیت گذاشت چون دانشگاه محل تضارب افکار است و نیاز به آزادی در این زمینه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


16 واحد و مرکز دانشگاه آزاد با حضور 70 هزار دانشجو و هزار و 600 استاد در خراسان رضوی وجود دارد. 35 درصد این دانشجویان در مقطع تکمیلی تحصیل می کنند.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشار: حسین کریم زاده
7507/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی مجتبی ملکی چوبری را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: مشارکت صنعت و دانشگاه در مسیر توسعه اقتصاد دریامحور

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است:

«برادر گرامی جناب آقای دکتر مجتبی ملکی چوبری
با سلام
با توجه به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت» منصوب می شوید.
از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از کلیه ظرفیت‌های معنوی و مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش آفرینی مدیران واحدهای دانشگاهی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحدهای دانشگاهی براساس محورهای ذیل اهتمام ورزید.
۱ـ استقرار مبانی دینی و فرهنگی و توجه به امر تربیت در کنار آموزش به عنوان رکن اساسی سیاست های فرهنگی دانشگاه
۲ـ ارتقای کیفیت آموزشی متناسب با نیازهای جامعه در طرح آمایش سرزمین
۳ـ ارتقای سطح پژوهش های کاربردی و توسعه ای و استفاده بهینه از پژوهش های تحصیلات تکمیلی در حل مشکلات کشور در چارچوب طرح پایش آزاد
۴ـ ارتقای فرهنگ سازمانی و پیاده‌سازی نظام چابک اداری و ایجاد فرهنگ پاسخگویی و حفظ کرامت انسانی خانواده بزرگ دانشگاه و ذی‌نفعان آن
۵ـ افزایش بهره‌وری همه عوامل در چارچوب رسالت دانشگاه با تأکید بر رعایت قوانین و مقررات از طریق اجرای طرح های سرمایه گذاری با هدف بسترسازی برای نوآوری فناورانه و اشتغال دانش بنیان اعضای خانواده بزرگ دانشگاه
۶ـ صیانت از دارایی ها و سرمایه‌های دانشگاه با رعایت انضباط مالی و مدیریت و کاهش هزینه های غیرضرور با تأکید بر استفاده از کالاهای ایرانی به منظور تقویت و حمایت از تولیدات داخلی
۷ـ هدایت و هماهنگی یکپارچه بین واحدهای زیرمجموعه استان در چارچوب رسالت ها، اهداف و مأموریت های دانشگاه در سطح ملی و استان و نظارت بر حسن اجرای امور در این واحدها
۸ـ تعامل مؤثر و الهام بخش با هیأت امناء و مسئولان استانی و کمک در جهت توسعه هوشمند منطقه‌ای در استان مبتنی بر طرح آمایش دانشگاه
امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت، در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.
محمدمهدی طهرانچی»

دکتر مجتبی ملکی چوبری با دارا بودن مدرک تحصیلی دکتری حسابداری عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت است که دارای سوابقی ازجمله رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن، معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای رشت و لاهیجان است.

لازم به ذکر است دکتر طهرانچی طی نامه ای جداگانه، با تبریک انتصاب دکتر محمد دوستدار به عنوان سرپرست دانشگاه گیلان، از زحمات و تلاش های وی در دوران مسئولیت «رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت» قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227945 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • محل‌های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون سراسری در مازندران
  • تبیین سیاست‌های فرهنگی تأثیرگذار بر بازآفرینی شهری
  • داوری: در تولید بذر هیبرید خیار به رقم ۱۰ میلیون عدد در سال نزدیک شده‌ایم
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • آموزش و پرورش با سرعت در حال تغییر نسل است
  • آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • آیت‌ الله علم‌الهدی: خدمت‌ رسانی مدیریت شهری قابل لمس باشد