Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما؛ معاون وزير امور خارجه روسيه اعلام کرد مسکو از گفتگوهاي مستقيم بين دو کره استقبال مي کند و معتقد است اين گفتگوها بايد ادامه يابد.
ايگور مورگولوف در گفتگو با خبرگزاري ايتارتاس افزود ما از شروع گفتگوهاي دو کره ، محتواي اين گفتگوها و توافقاتي که دو طرف در نخستين نشست به آنها دست يافتند استقبال مي کنيم و بر اين باوريم گفتگوهاي پيونگ يانگ و سئول بايد ادامه يابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در ادامه افزود آغاز روند گفتگوها بين کره شمالي و کره جنوبي اساس نقشه راه حل و فصل بحران شبه جزيره کره است که روسيه به همراه چين پيشنهاد کرده است و از اين رو آغاز اين گفتگوها را گامي در مسير درست مي دانيم.
به گزارش خبرگزاري ايتارتاس از مسکو ، کره شمالي و جنوبي اعلام کردند نهم فوريه در مراسم افتتاحيه بازي‌هاي المپيک زمستاني پيونگ چانگ زير يک پرچم مشترک رژه خواهند رفت و در مسابقات هاکي روي يخ زنان تيم مشترکي را به ميدان خواهند فرستاد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۹۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی ها در خراسان جنوبی ادامه دارد

کارشناس هواشناسی گفت: بر اساس خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی تا روز جمعه با تقویت و گسترش ناپایداری‌های جوی گاهی وزش باد شدید و گرد خاک، رگبار و رعد برق دربرخی مناطق بارش تگرگ و برخورد صاعقه قابل پبش بینی است.

زارعی افزود: با توجه به ماهیت رگباری بودن بارش ها، وقوع رواناب، آبگرفتگی معابر وسیلابی شدن برخی مسیل‌ها دور از انتظار نخواهد یود.

وی گفت: به لحاظ دمایی تا صبح جمعه روند دما کاهشی است.

کارشناس هواشناسی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته سربیشه با ۷ درجه سلسیوس خنک‌ترین و بندان با ۳۵ درجه سلسیوس گرمترین بوده است.

زارعی گفت: تغییرات دمایی در مرکز استان بین ۲۶ درجه سلسیوس و ۱۱ درجه سلسیوس بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • (ویدیو) استقبال سرد چینی‌ها از بلینکن
  • استقبال سرد چینی‌ها از بلینکن
  • نخستین دور گفتگوهای روسیه و اوکراین با میانجیگری قطر انجام شد
  • بارندگی ها در خراسان جنوبی ادامه دارد
  • افزایش همکاری ها محور گفتگوهای مقامات طالبان و چین
  • حضور کشور‌های بریکس در جشنواره فیلم مسکو
  • حذف ژاپن و کره جنوبی/شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • استقبال لاپید از استعفای ژنرال ارشد ارتش رژیم صهیونیستی
  • روسیه: غرب بر لبه پرتگاه جنگ هسته‌ای گام برمی‌دارد
  • لاوروف: غرب در آستانه درگیری نظامی بین قدرت‌های هسته‌ای است