Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در مراسم تکريم و معارفه مديرعامل هاي پيشين و جديد شرکت ليزينگ رايان سايپا گفت: با تمام توان براي اعتلاي نام سايپا و براي اينکه سايپا را همانند گذشته در اوج ببينيم تلاش خواهيم کرد.به گزارش سايپا نيوز؛ مهندس محسن جهرودي با بيان مطلب فوق، اظهار کرد: همه ما در گروه سايپا يک مسئوليت بزرگ را پذيرفته ايم که در قبال اين مسئوليت بزرگ بايد از هيچ سعي و تلاشي دريغ نکنيم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مديرعامل گروه خودروسازي سايپا تاکيد کرد: امروز با همکاري قطعه سازان و تلاش بي دريغ همکاران توانستيم توليد را به مرز 3 هزار و 300 دستگاه در روز برسانيم و اين نشان دهنده آن است که بخش توليد در سايپا مي تواند به راحتي به اعداد بزرگ دست يابد.
وي تصريح کرد: امروز يکي از اولويت سايپا اصلاح فرايندهاي فروش است و با توجه به سطح و تنوعي که در فروش وجود دارد، مي طلبد در اين بخش تلاش بيشتري صورت گيرد.
جهرودي گفت: با توجه به سطح فشرده اي که در رقابت وجود دارد رسالت شرکت ليزينگ رايان سايپا به مراتب آشکارتر مي شود .
در ادامه مراسم مجيد باقري مديرعامل جديد ليزينگ رايان سايپا با قدرداني از حسن اعتماد مديرعامل گروه سايپا گفت : اميدوارم که بتوانيم در راستاي تحقق اهداف کلان گروه خودروسازي سايپا قدم هاي موثري برداريم و در اين راستا به خوبي رسالتمان را انجام دهيم.
مديرعامل جديد رايان سايپا افزود: با تدابيري که تاکنون وجود داشته شرکت رايان سايپا به عنوان يک شرکت خوشنام مطرح شده است و تلاش خواهيم کرد که در راستاي رهنمودهاي مديرعامل گروه مبني بر استقرار خرد مالي در مجموعه سايپا، برگ هاي زريني بر افتخارات سايپا بيافزاييم.
در پايان مراسم از زحمات رضوان فر در زمان تصدي مديرعاملي شرکت رايان سايپا قدرداني شد و مجيد باقري به عنوان مديرعامل جديد اين شرکت فعاليت خود را رسما" آغاز کرد.

آدرس کانال خبري سايپا نيوز: telegram.me/saipanews_com

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۹۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی نسب: برخی از اربابان خود خط می گیرند علیه استقلال تمام توانشان را بگذارند+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی هاشمی نسب بعد از بازی با ذوب آهن عنوان کرد: درباره عملکرد‌مان و بابت شکل بازی‌مان در نیمه اول از هواداران عذرخواهی می‌کنم. در نیمه اول استقلال نبودیم و در حد قهرمانی نبودیم. در نیمه دوم با صحبت‌هایی که با بازیکنان کردیم به خودشان آمدند و فهمیدند که چه جایگاهی دارند. خوشبختانه در نیمه دوم توانستیم به بازی برگردیم و گل زدیم.

وی ادامه داد: یکسری از صحبت‌ها برای خلوت آدم‌هاست، ولی آدم دوست دارد درباره آن صحبت کند. بازیکنی می‌آید و تماشاگران ما را تحریک می‌کند و بعد از گل مقابل تماشاگران استقلال خوشحالی می‌کنند، ما هیچ ترسی نداریم. ما آنقدر به قدرت بازیکنان‌مان ایمان داریم و مطمئن هستیم که به بازی برمی‌گردیم. قبلاً هم گفته بودم که ما قهرمان شدیم فارغ از اینکه جام بگیریم. این تیم برای ما قهرمان لیگ است، چه با جام و چه بدون جام. یکسری افراد از اربابان‌شان خط می‌گیرند تا جلوی ما توان بگذارند. ما دنبال این نیستیم که مقابل ما توان نگذارند و شل بازی کنند، چون قبلاً استقلالی بودند، توقع ما این است که شرافتمندانه بازی کرده و وقت‌کشی نکنند. آقایان ما هم بازی‌ها را بلد هستیم، آنهایی که باید بدانند می‌دانند. من به موقعش شفاف صحبت می‌کنم. الان بدون هیچ صحبتی ما را 50 میلیون جریمه می‌کنند ما هم هیچ ترسی نداریم هزار میلیارد دیگر هم جریمه‌ام کنند. یک چیزی می‌گویم نه 50 میلیون و 70 میلیون، تا آن بالایی نخواهد هیچ برگی نمی‌افتد.

وی افزود: این تیم الان هم قهرمان هست. بارها گفته‌ام، سوم و چهارم هم بشویم استقلال برای ما قهرمان است. ممنون هواداران هستیم و دست تک‌تک‌شان را می‌بوسم.

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که نمی‌ترسد کمیته انضباطی او را احضار کند، گفت: اصلاً مهم نیست. من چه حرفی زدم؟ به کسی افترا زدم؟

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسفندیار: هیچ رقیبی برای خودم نمی‌بینم
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را دریافت کرد
  • استقبال مردم بلاروس از محصولات گروه سایپا
  • هاشمی نسب: برخی از اربابان خود خط می گیرند علیه استقلال تمام توانشان را بگذارند+ فیلم
  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • روبن آموریم: در اسپورتینگ لیسبون می‌مانم؛ می‌خواهیم برای کسب سومین قهرمانی تلاش کنیم
  • آلونسو: می‌خواهیم فصل را بدون باخت تمام کنیم
  • اصلاح‌طلبان؟ خیر، متشکرم!
  • نکونام: می دانیم کجای کار هستیم و چه می خواهیم
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است