Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بوشهر- ايرنا- رئيس هيات ورزش هاي جانبازان و معلولان استان بوشهر گفت: با هدف افزايش نشاط جامعه معلولان و جانبازان، توسعه ورزش همگاني در اولويت هيات ورزش هاي جانبازان و معلولان استان بوشهر است.

سيد ابراهيم بحراني روز شنبه درگفت و گو با ايرنا افزود: با نهادينه شدن ورزش همگاني زمينه افزايش حضور جانبازان و معلولان استان بوشهر در مسابقات پارا آسيايي و جهاني نيز فراهم مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد:همچنين ورزش همگاني يک ضرورت براي جلوگيري از انزواي اجتماعي جامعه جانبازان و معلولان استان بوشهر است.
بحراني ادامه داد: اکنون از زمان شکل گيري کميته ورزش هاي همگاني هيات ورزش هاي معلولان و جانبازان استان بوشهر 2 سال مي گذرد که در اين مدت با همکاري دستگاه هاي ذيربط به دستاوردهاي ارزشمندي در اين حوزه دست پيدا کرديم.
وي يادآور شد: به مناسبت بزرگداشت دهه فجر نيز ويژه مسابقات تيراندازي، کوهنوردي و دو وميداني در شهرستان هاي مختلف استان بوشهر پيش بيني شده است.
بحراني بيان کرد: در اين ارتباط پس از برگزاري همايش ويلچراني خانوادگي جانبازان و معلولان در شهر بوشهر جشنواره تنيس روي ميز همگاني در سالن ورزشي فجر شهر خورموج برگزار شد.
وي ادامه داد: در اين دوره از اين مسابقات 50 ورزشکار جانباز و معلول از شهرستان هاي بوشهر، دشتستان، دشتي، کنگان، تنگستان، جم و گناوه با يکديگر به رقابت پرداختند.
بحراني گفت: اين مسابقات در 2 بخش ايستاده و نشسته برگزار و در پايان به نفرات برتر و ساير نفرات شرکت کننده جوايزي به رسم يادبود اهدا شد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهرياري** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار بروجن گفت: رفع مشکلات و تسریع در روند توسعه روستای امام‌قیس بخش گندمان این شهرستان در اولویت کاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
فتاح کرمی افزود: ساماندهی گلزار شهدا، تسریع در اجرای رفع تداخلات زمین‌های مستثنیات و ملی، تکمیل طرح حفر چاه آب آشامیدنی، اجرای طرح هادی روستایی و آسفالت معابر با اولویت دنبال و اجرایی شود.
وی افزود: تجهیز سالن ورزشی، اصلاح شبکه‌های برق روستایی، بهسازی جاده و کمربندی روستا، توسعه گردشگری، پیگیری و ایجاد بوم‌گردی در چشمه علی روستای امام‌قیس از مهمترین نیاز‌های توسعه‌ای این روستا است.
روستای امام قیس از توابع شهرستان بروجن و در فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • اولویت اول ما توسعه روستایی است
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند