Web Analytics Made Easy - Statcounter


به پیشنهاد وزیر رفاه و تصویب هیات امنای سازمان تامین اجتماعی جمشید تقی زاده به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و محمدرضا واعظ مهدوی به عنوان مدیرعامل صندوق روستاییان و عشایر منصوب شدند.

به گزارش امتداد نیوز، روزبه کردونی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دکتر علی عرب مازار به عنوان رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین سید علیرضا سیاسی راد نیز به عنوان عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مهندس تقی زاده در سوابق اجرایی خود ریاست هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری، شهردار تبریز، معاونت اشتغال و سرمایه گذاری رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی، (دردوره ریاست مهندس مهرعلی زاده)   را برعهده داشته است. 

رئیس مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: دکتر واعظ مهدوی نیز مسئولیت های متعددی از جمله معاونت توسعه امور علمی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، معاونت سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی وزارت رفاه و تأمین اجتماعی، عضویت در شورای سیاستگذاری مشارکت‌های اجتماعی در نظام سلامت کشور و … را در طول سال‌های گذشته عهده دار بوده و اکنون به عنوان مدیرعامل جدید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر منصوب شده است. 

کردونی اضافه کرد: دکتر عرب مازار اقتصاد دان نهادگرا و عضو هیات علمی دانشگاه علامه است که پیش از این مشاور دکتر طیب نیا وزیر سابق اقتصاد و دارایی بوده و عمده مطالعات و تحقیقات وی در زمینه برنامه ریزی  و پژوهش در حوزه های بنگاه داری بوده است. 

وی تصریح کرد: سید علیرضا سیاسی راد نیز دارای کارشناسی ارشد مهندسی صنایع است. 

کردونی اضافه کرد: سیاسی راد پیش از این دبیرکل انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران، عضو کمیته راهبردی معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان بوده است و سوابق تحقیقاتی و اجرایی دیگری نیز در کارنامه خود دارد.

true برچسب ها : بیمه روزبه کردونی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901317

دیگر خبرها

  • پیشنهاد اصلاح موادی از قانون کار برای حمایت از کارگران
  • وزیر کار: دائمی شدن قراردادهای کارگری در نوبت رسیدگی هیئت دولت قرار گرفت
  • مرتضوی: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت
  • وزیر تعاون: بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
  • بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند | توضیحات وزیر کار درباره لایحه جامع اشتغال
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان