Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، با حضور معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی کشور، دوره جدید فعالیت مرکز آموزش عمومی امام سجاد(ع) ارومیه آغاز شد.

مرکز آموزش عمومی امام سجاد(ع) ارومیه در 25 سال گذشته زیر نظر فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی فعالیت می کرد و از این پس با انتقال مدیریت آن به فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی، قرار است سالانه 4 هزار سرباز وظیفه در آن خدمت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همزمان با آغاز دوره جدید فعالیت مرکز آموزش عمومی امام سجاد(ع) ارومیه چند طرح عمرانی و آموزشی از جمله سایت 3 قبضه ای شبیه ساز آرپی جی 7 ، گاز رسانی و طرح گرمایش از دیوار آسایشگاه سربازان با اعتباری افزون بر 4 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.


مهندس پور علی رئیس اداره مهندسی و توسعه فضاهای آموزشی ناجا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: طرح گرمایش از دیوار آسایشگاه سربازان برای نخستین بار در کشور با موفقیت اجرایی شده و قرار است در 15 مرکز دیگر آموزشی نیروی انتظامی اجرا شود.


نیروی انتظامی کشور تا کنون برای آموزش افسری، درجه داری و سربازی 16 مرکز آموزشی راه اندازی کرده است.

عکس خبر از خبرگزاری تسنیم اثر امین آهویی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش نیروی انسانی در شان و تراز انقلاب تربیت کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج گفت:سیاسیون چشم طمع به آموزش وپرورش نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو،آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج ضمن خیر مقدم و تبریک به محمد جمالی آرند گفت:حساسیت کار آموزش و پرورش و توسعه مربوط به تربیت انسان ها است که اگر در شان و طراز انقلاب تربیت شوند ، آینده ای موفق خواهیم داشت و اگر اینگونه نباشد در آینده با جامعه ای عقب مانده مواجه خواهیم بود.

آیت الله حسینی افزود : امروز همه آموزش و پرورش را امین خود می دانند که فرزندان خود را برای آموزش به دست فرهنگیان می سپارند .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج ادامه داد : درد این است که سیاست در آموزش و پرورش دخالت دارد و اگر بتوانیم این دو را از هم جدا کنیم ، موفقیت خوبی به دست آورده ایم لذا با توجه به نقش تاثیر گذار آموزش وپرورش، سیاسیون چشم طمع به آموزش وپرورش نداشته باشند.

آیت الله حسینی گفت : تغییرات در مدیریت آموزش و پرورش زیاد است و نباید اینگونه باشد که پس از برگزاری انتخابات ، مدیریت ها هم تغییر کند بلکه انتظار این است برنامه ها منظم و کارشناسی شده و مدیریت ها هم با لحاظ شایسته سالاری باشد .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج افزود : تغییرات مکرر در مدیریت آموزش و پرورش به یک سرطان تبدیل شده است در حالی که آموزش و پرورش یک حوزه تخصصی است و باید اجازه کار تخصصی به آن داد . 

 

 

محمد جمالی آرند،سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آموزش و پرورش در تیررس همه آحاد جامعه قرار دارد گفت: با یک آموزش و پرورش خوب می‌توان آینده دینی سیاسی اجتماعی و اقتصادی کشور را ساخت.

جمالی آرند با بیان اینکه شرایط آموزش و پرورش نسبت به گذشته تغییر کرده و نیازمند حمایت است گفت: از همه از جمله نماینده ولی فقیه انتظار داریم که در این راه ما را کمک کنند تا با یاری خانواده‌ها و همچنین همکاری فرهنگیان بتوانیم به تربیت فرزندان استان کمک کنیم و آسیب‌های اجتماعی در سطح استان کاهش پیدا کند و دادگاه‌های ما خلوت‌تر از گذشته شود و کمتر افراد بزهکار در زندان‌ها داشته باشیم.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: امیدواریم آموزش و پرورش را در مسیری قرار دهیم که از شایستگان استفاده کنیم و افرادی که در گوشه و کنار هستند و کمتر مورد استفاده قرار گرفته‌اند مورد استفاده قرار گیرند و کمتر گرفتار مسائل سیاسی و شبه سیاسی شویم و سرنوشت آموزش و پرورش را به دست افراد دارای اهلیت و شایسته بسپاریم.

جمالی آرند با بیان این که مسیر سختی در پیش داریم گفت: اگر قرار است تغییر و تحولی ایجاد شود نیاز به پرداخت هزینه داریم آموزش و پرورش هم باید با برنامه و روش علمی اداره شود.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: باید شاخص‌های استان را تغییر دهیم که نیاز به کار علمی و جهادی است همچنین ۶۰ درصد کنکور بستگی به معدل دانش آموزان دارد اگر معدل‌ها را بالا بیاوریم در کنکور موفق خواهیم شد و خانواده‌ها کمتر دغدغه خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • بازهم تغییر در صداوسیما؛ مدیر شبکه آموزش تغییر کرد
  • آموزش و پرورش نیروی انسانی در شان و تراز انقلاب تربیت کند
  • باز هم تغییر در صداوسیما با ۲ حکم جدید
  • بازهم تغییر در صداوسیما؛ مدیر شبکه آموزش تغییر کرد/ ۲ حکم جدید معاون سیما
  • مدیر شبکه آموزش تغییر کرد/ محمدمهدی قاسمی با حفظ سمت سرپرست شد
  • مدیر شبکه آموزش تغییر کرد | انتصاب دبیر ستاد تحول ساختاری سیما
  • مدیر شبکه آموزش تغییر کرد/ ۲ حکم جدید معاون سیما
  • دوره های آموزشی هما با گواهینامه یاتا ارایه می شود
  • کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در مجومرد
  • ضیافت افطارمراجعین و همراهان بیمار در بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه