Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@21:08:22 GMT

زیدان: جذب نیمار؟ همه شیفته بازی او هستیم

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۰۱۴۶۱

زیدان: جذب نیمار؟ همه شیفته بازی او هستیم

شایعات انتقال نیمار به رئال در انتهای فصل، روز به روز بیشتر می شود.

به گزارش "ورزش سه"، رئال که روزهایی بحرانی را در لالیگا پشت سر می گذارد، فردا شب در برنابئو میزبان دپورتیوو لاکرونیایی است که در منطقه سقوط قرار دارد و برای این مسابقه، انگیزه فراوانی دارد.

 

زیدان در مورد بازی فردا به خبرنگاران گفت:« انگیزه بالای دپور؟ من فقط به تیم خودم فکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دپورتیوو تیم خوبی است و ما را مجبور می کند که بهترین بازی خودمان را ارائه دهیم. نیاز به حفظ تمرکز و حداکثر جدیت داریم. همواره گفته ام که مهم نیست جایگاه تیم مقابل ما در کجای جدول است و فردا بدون شک بازی دشواری خواهیم داشت.»

 

ریختن ترس رقبا از بازی در برنابئو:« این من را نگران نمی کند و ما باید فقط به خودمان فکر کنیم. راه حل خروج از این بحران دست خود ماست و اینکه رقبا از بازی در برنابئو می ترسند یا خیر، در ذهن ما وجود ندارد. این ما هستیم که باید به رقبا نشان دهیم که با چه تیم بزرگی بازی دارند و فردا فرصتی جدید برای این مهم خواهیم داشت.»

 

بازگشت راموس:« اگر همه چیز خوب پیش برود، او از فردا یا دو روز دیگر بدون مشکل با تیم تمرین خواهد کرد. روند بهبودی سرخیو خوب پیش می رود.»

 

امید به قهرمانی:« مهم نیست چقدر شانس قهرمانی داریم؛ بلکه باید به هر بازی مثل فینال نگاه کرد و تا به انتها جنگید. رئال هرگز تسلیم نخواهد شد و به من یاد داده اند که تا زمانی که شانسی هست، به مبارزه ادامه دهم.»

 

خرید بازیکن:« حتی مصدومیت وایه خو نیز باعث نخواهد شد که ما خریدی انجام دهیم. نظر من، نظر باشگاه است و در این زمینه هیچ اختلافی بین ما وجود ندارد. همه چیز هماهنگ شده است.»

 

BBC از ابتدا در ترکیب:« این فردا مشخص خواهد شد.»

 

نیمار:« معمولا در مورد بازیکن تیم دیگر صحبت نمی کنم ولی در مورد نیمار همیشه گفته ام که همه ما شیفته بازی او هستیم و دنیا از تماشای بازی های او لذت می برد. نیمار بازیکن بزرگی است.»

 

غمگین بودن سبایوس:« من معتقدم که سبایوس از حضور در رئال خوشحال است و خودش هم روز گذشته به این مساله اشاره کرد. حالا مردم می توانند نظر خودشان را داشته باشند. دنی، حال و آینده باشگاه رئال است.»

 

رئال مادرید دنی سبایوس نیمار سرخیو راموس زیدان (سرمربی) پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۱۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نیمار جونیور، کاپیتان تیم ملی برزیل به عنوان «بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال» از سوی سایت 90 مین انتخاب شد. بر اساس گزارش 90 مین، نیمار از 91 ضربه پنالتی که در دوران فوتبالی اش زده 74 بار را به گل تبدیل کرده و 17 بار را خراب کرده تا از این حیث بهترین فوتبالیست تاریخ شود.10 پنالتی زن برتر تاریخ فوتبال از دید این رسانه انگلیسی به ترتیب زیر است:

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900244

دیگر خبرها

  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • آنچلوتی: گنابری شاید گل بزند، وینیسیوس هم همین‌طور
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • اطمینان توخل: نمی‌دانم چطوری اما گنابری به رئال مادرید گل خواهد زد!
  • توخل: نمی‌دانم چرا، ولی گنابری به رئال گل می‌زند
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • مرحوم مجتهدی غرب را می‌شناخت اما غرب زده و شیفته غرب نبود
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟