Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- تيم ملي هندبال مردان ايران در مرحله گروهي هجدهمين دوره هندبال قهرماني مردان آسيا با تيم هاي کره جنوبي، عمان و عربستان سعودي در مرحله دوم گروهي، هم گروه شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي ايرنا، هجدهمين دوره رقابت‌هاي هندبال قهرماني مردان آسيا از 28 دي ماه تا 8 بهمن ماه به ميزباني کره‌جنوبي برگزار مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تيم ايران در مرحله مقدماتي اين مسابقات با تيم‌هاي ازبکستان و ژاپن هم گروه بود و امروز (شنبه) در دومين مسابقه خود برابر ژاپن قرار گرفت و توانست با نتيجه 37 بر 32 حريف خود را شکست دهد تا به عنوان تيم صدرنشين گروه اول راهي مرحله دوم شود.
شاگردان ماچک در بازي نخست خود نيز با نتيجه 37 بر 18 توانستند ازبکستان را شکست دهند.
در پايان مرحله نخست، تيم‌هاي اول و دوم هر گروه و تيم‌هاي سوم و چهارم هر گروه در گروه‌هاي جداگانه قرار مي‌گيرند و رقابت خود را از دوم بهمن ماه آغاز مي‌کنند.
بر اين اساس ايران به عنوان صدرنشين گروه اول در مرحله دوم با تيم هاي عمان تيم دوم گروه دوم، کره جنوبي صدرنشين گروه سوم و عربستان سعودي تيم دوم گروه چهارم هم گروه شد.
اولين ديدار ايران برابر عربستان سعودي، ديدار دوم برابر کره جنوبي و ديدار سوم برابر عمان خواهد بود.
تيم‌ها روز پنجشنبه پنجم بهمن ماه استراحت خواهند کرد و سپس روز جمعه تيم‌هاي چهارم گروه اول و دوم براي جايگاه هفتم و هشتم و تيم‌هاي سوم اين دو گروه براي رده پنجم و ششم به مصاف هم خواهند رفت. همچنين تيم‌هاي اول تا چهارم گروه سوم و چهارم براي کسب جايگاه 9 تا 14 با هم ديدار مي‌کنند.
تيم‌هاي اول و دوم گروه‌هاي اول و دوم هم در مرحله نيمه‌نهايي برابر هم قرار مي‌گيرند. روز شنبه 7 بهمن ماه تيم‌ها استراحت دارند و يک‌شنبه 8 بهمن ماه ديدار فينال و رده‌بندي برگزار خواهد شد.
ورزشي**9129**1368
خبرنگار: مهدي رهبر** انتشار: خيراله شفيعي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیاست اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدارهای سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه دو بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

دیگر خبرها

  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال فوتسال آسیا
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • گروپ سیتی فقط در ایران تیم ندارد!