Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما؛ نماينده آيت الله سيستاني مرجع شيعيان در عراق در کربلاي معلي، جانفشاني شهدا را مايه افتخار دانست.
به گزارش شبکه العراقيه، سيد احمد الصافي نماينده مرجعيت عالي قدر ديني عراق (در کربلاي مُعلي) بر لزوم توجه و اهتمام لازم به خانواده هاي شهدا و مصدومان تاکيد کرد وي افزود آنها که در دفاع از وطن، جانفشاني کردند مايه افتخار استان هاي خود و سزاوار قدرداني و سپاسگزاري هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الصافي گفت: بايد هر استاني به شهدا و مصدومان خود افتخار کند. نبايد صفحه اين افتخارات پايان يابد و خاتمه دادن به اين افتخارات، جنايت در حق آنان است.
نماينده مرجعيت ديني عراق در کربلا افزود: بايد به خانواده هاي شهدا احترام بگذاريم. ما در جايگاه مردم بايد براي فراهم کردن شرايط زندگي آبرومندانه براي آنها تلاش کنيم. بايد با يکديگر کمک کنيم تا درد و رنج مصدومان را کاهش دهيم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۱۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل، امشب در حمله افراد ناشناس به نمازگزاران مسجد امام زمان در شهرک محمدیه شهرستان گذره استان هرات افغانستان، هفت نفر شهید شدند.

براساس گزارش‌های مردمی، شهدا شامل، دو زن، یک بچه و چهار مرد هستند تعدادی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند که وضعیت برخی از آنان وخیم گزارش شده است. جاوید نبی زاده امام جماعت مسجد نیز در بین شهدا است.

 

دیگر خبرها

  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو