Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@14:23:27 GMT

حضور ماهینی در تمرین استقلال خوزستان

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۰۱۷۸۹

حضور ماهینی در تمرین استقلال خوزستان

مدافع جدید استقلال خوزستان در تمرین عصر امروز شاگردان ویسی حاضر شد.

به گزارش "ورزش سه"، دانیال ماهینی بازیکن نیم‌فصل اول سایپا که چند روز پیش با استقلال خوزستان قرارداد داخلی بسته بود، عصر امروز در تمرین شاگردان ویسی که در سالن وزنه انجام شد، حضور پیدا کرد.

 

این بازیکن که قبل از این هم سابقه دو سال بازی در استقلال خوزستان را داشته، قرارداد رسمی‌اش را تا ساعاتی دیگر در هیئت فوتبال خوزستان ثبت می‌کند تا در صورت صلاحدید کادر فنی، مقابل ذوب‌آهن به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانیال ماهینی استقلال خوزستان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۱۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد

سرجیو سائول کوینترو چاوز که در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال به استقلال خوزستان پیوسته بود، پس از امضای قرارداد در تست‌های ایفمارک شرکت کرد و مشخص شد که به هپاتیت B مبتلاست. 

بعد از این اتفاق، نام این هافبک اکوادوری از فهرست تیم استقلال خوزستان خارج شد و مدیران استقلال خوزستان به دنبال هافبکی بودند که بتوانند با او به عنوان بازیکن آزاد قرارداد ببندند که نهایتا محمد آبشک پس از امضای قرارداد به این تیم اضافه شد.

سرجیو سائول پنجمین بازیکن خارجی استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل بود که حالا با جدایی این بازیکن، آبی‌های خوزستان در ادامه فصل ۴ بازیکن خارجی در اختیار خواهند داشت و امیدوار هستند که بتوانند به وسیله فعالیت‌های خود در نقل و انتقالات و تقویت این تیم، جایگاه خود در لیگ برتر را حفظ کنند.

منبع: ایلنا

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • برگزاری مراسم «گرگیعان» در حاشیه تمرین امروز استقلال خوزستان
  • استقلال خوزستان در انتظار اتفاق تاریخی
  • خبر خوش برای سپاهانی ها؛ پیام نیازمند برگشت + عکس
  • خارجی‌های استقلال و پرسپولیس، آماده نبرد ملی