Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@23:52:45 GMT

تصادف جاده مشکین شهر با 6 کشته و مجروح

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۰۱۹۹۲

تصادف جاده مشکین شهر با 6 کشته و مجروح

حادثه رانندگی در جاده مشگین شهر، مغان یک کشته و پنج مصدوم برجای گذاشت.

ایران آنلاین / در این حادثه که امروز شنبه در 55 کیلومتری جاده مشگین شهر - پارس آباد حوالی روستای سید قهرمانلو رخ داد یک دستگاه سمند سواری مسافربری با یکدستگاه پژو بشدت برخورد کرد که یکی از سرنشینان سمند در دم جان باخت و پنج نفر دیگر از سرنشینان 2 خودرو به شدت مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان پلیس راه در حال بررسی علت وقوع این حادثه هستند.

 


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد

سرهنگ حسن شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دو موتورسیکلت در جاده خاکی انابد بردسکن به روستای شریعت آباد در جاده معروف به آستانه به صورت رخ به رخ باهم برخورد داشتند.

فرمانده پلیس راه بردسکن بیان کرد: بر اثر این حادثه هر دو راکب موتور سیکلت به علت نداشتن کلاه ایمنی از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شدند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان بردسکن و سپس به بیمارستان کاشمر منتقل شدند.

وی با اشاره به رغبت مردم برای استفاده از موتورسیکلت به علت گرمی هوا و کم هزینه بودن موتورسیکلت بخصوص برای حضور در زمین‌های کشاورزی از همه خواست، با توجه به ایمنی پایین موتورسیکلت برای حفظ جان خود و سرنشینان سرعت مطمئنه را رعایت و حتماً از کلاه ایمنی استفاده نمایند.

شاکری با اشاره به حادثه امروز گفت: قطعاً در حادثه امروز اگر راکبان موتور سیکلت ها از کلاه ایمنی استفاده و سرعت مطمئنه را نیز رعایت کرده بودند دچار مصدومیت شدید نمی‌شدند و نیاز به اعزام به سایر شهرستان‌ها نیز نبود.

کد خبر 6088138

دیگر خبرها

  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران