Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت و سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: سائلام مربی کاربلد و قابل قبولی است، امیدوارم بتواند با تراکتورسازی نتیجه بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احد شیخ‌لاری ، در خصوص حضور «ارطوئرول سائلام» سرمربی ترکیه‌ای در تیم فوتبال تراکتورسازی اظهار داشت:

واقعیت موضوع مشکلات فعلی تراکتورسازی به‌گونه‌ای است که باید ناز این تیم را بکشیم تا بتواند موفق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احد شیخ‌لاری ادامه داد:

چرا باید بگوییم که تراکتورسازی بی‌پول است. به هرحال سائلام مربی خوبی است و من قبلا عملکرد این مربی را دیدم و امیدوارم که بتواند با شرایط فعلی تیم، تراکتورسازی را در راه موفقیت قرار دهد.

پیشکسوت و سرمربی سابق باشگاه تراکتورسازی تبریز تصریح کرد:

از نظر من آمدن و رفتن گل‌محمدی به تراکتورسازی اشتباه بزرگی بود، چون او نتوانست تیم را مدیریت کند و با تمامی شرایط، الان تراکتورسازی در جایگاه پایین جدول لیگ برتر است.

احد شیخ‌لاری افزود:

مشکلات تراکتورسازی به کادرفنی تیم برنمی‌گردد، چرا باید شرایط به گونه‌ای شود که تیم پرطرفدار تراکتورسازی بازیکن مناسبی در رده‌های پایین‌تر نداشته باشد. امکانات باشگاه تراکتورسازی تبریز در چند بازیکن، مربی، زمین فوتبال و استخر خلاصه شده است. حتی در تیم استقلال با آمدن شفر هم شرایط خیلی بهتر شده است، امیدوارم این اتفاق در تراکتورسازی هم رخ بدهد.

احد شیخ‌لاری در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد:

حتی کوچکترین باشگاه‌ها هم مشاور دارند، اما چرا باشگاه تراکتورسازی از پیشکسوتان این باشگاه استفاده نمی‌کند. حرف دل من این است که بازیکنان این تیم به یکدیگر حرف زور می‌گویند اما درنهایت امیدوارم کارنامه قابل قبول سائلام به کمک تیم بیاید و شرایط بهتر شود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۲۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت راه: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است

وزارت راه وشهرسازی از رشد ۴۰.۷ درصدی ثبت قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس خبر داد و اعلام کرد: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد:

طبق آمار طی 40 روز ابتدایی سال گذشته 80186 قرارداد در سامانه خودنویس ثبت شده بود. این در حالی است که در مدت مشابه سال جاری 112864 قرارداد اجاره در سامانه مذکور ثبت شده که نشان می‌دهد قراردادها 40.7 درصد رشد داشته است.

سال گذشته ثبت قرارداد اجاره و دریافت کد رهگیری فقط از طریق مشاوران املاک امکان‌پذیر بوده است، اما با راه‌اندازی سامانه خودنویس مردم می‌توانند بر اساس قانون قراردادهای اجاره را ثبت کنند. روند مراجعه مردم به سامانه خودنویس هر روز در حال رشد است و برخی مشکلات گزارش شده از سوی مردم به سرعت رفع شده است.

"اجاره‌داری" متولی ندارد/قیمت مسکن به تولید وابسته نیست

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد
  • حل مشکلات سهمیه آب مطالبه کشاورزان قزوینی
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • پدر سنگربان جوان استقلال، مهمان تمرین آبی‌ها
  • کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است
  • وزارت راه: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است
  • علی خطیر: کادرفنی شایسته‌ای داریم؛ هوادار دیروز، امروز و فردای استقلال هستم!