Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسن مستفید اظهارداشت: سن ازدواج در دختران متاسفانه به زیر 14 سال رسیده و این نوعی آسیب اجتماعی است چراکه چنین ازدواج هایی منجر به طلاق می شوند.

وی از دفاتر ثبت ازدواج نیز خواست ازدواج های دانش آموزان دختر زیر 15 سال را ثبت نکنند و خطبه عقد جاری نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مستفید در ادامه خواستار توسعه فضای فیزیکی کارگاه های هنرستان های فنی و حرفه ای شد و گفت: خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار باید در این زمینه ورود کنند.

وی در ادمه از خیرین خواست جهت جلوگیری از دو شیفته شدن مدارس در سطح شهر نسبت به احداث مدرسه در داخل شهر نیز اقدام کنند.

مستفید گفت : از 140 مدرسه شهری و روستایی این شهرستان متأسفانه 50 مدرسه فرسوده بوده نیاز به بازسازی، مقاوم‌سازی و ساخت مجدد است که کمک و مساعدت مالی خیرین را می‌طلبد.

مدیر آموزش و پرورش هشترود نیز با بیان اینکه هیچ گونه مشکلی در مورد تجهیزات _ فضا و نیروی انسانی برای استقرار پایه دوازدهم در این شهرستان وجود ندارد، افزود: با کمک خیرین هشترودی هم اکنون 8 مدرسه در روستاهای این شهرستان در حال ساخت است که امیدواریم این مدارس را تا شروع سال تحصیلی آینده افتتاح و بهره برداری کنیم و این تعداد را به تبرک 14 معصوم به 14 مورد برسانیم.

بهمن اقدمی گفت: از اول سال تحصیلی امسال 2 هزاربسته نوشت افزار، پنج هزار جفت کفش و پوشاک و 500 میلیون ریال وسایل ورزشی در بین دانش آموزان توزیع شده است.

وی از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها خواست در بازسازی، تعمیر و تجهیزمدارس روستایی کمک حال آموزش و پرورش باشند.

در این جلسه از فعالان شورای آموزش و پرورش هشترود تجلیل شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۵۰ مدرسه در استان بوشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از تصویب ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های فضای آموزشی خبر داد و گفت: با این اعتبار حداقل ۱۵۰ مدرسه در سطح استان بوشهر ساخته می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناوه، علی موحدی ظهر امروز در همایش تجلیل از معلمان نمونه گناوه جایگاه مهم معلم در جامعه را مهم دانست و اظهار داشت: معلم در عرصه تعلیم و تربیت از منزلت خاصی در جامعه برخوردار است و همواره مورد تکریم قرار دارد.

وی از نواختن زنگ سپاس معلم در 2 هزار مدرسه استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: انتظار می‌رود در سال‌های آینده زنگ سپاس معلم در همه نهادها، دستگاه‌ها و ادارات نواخته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر یکی از راه‌های تکریم معلم توسط سایر نهادها و دستگاه‌ها را حضور در مدارس همجوار ادارات دانست و تأکید کرد: وقتی همه شأن و جایگاه معلم را این گونه به جا آوردند معلم در قدر و صدر قرار می‌گیرد و خوشا به حال جامعه‌ای که معلم آن در قدر باشد، آن روز، روز شکوفایی جامعه است.

موحدی با بیان اینکه استاندار بوشهر سال جاری را به نام آموزش و پرورش نام‌گذاری کرده است خاطرنشان کرد: استاندار بوشهر در این راستا جمعاً مبلغ 2 هزار و 500 میلیارد تومان برای توسعه فضای آموزش و پرورش تخصیص داد که حداقل 150 مدرسه در سطح استان بوشهر ساخته خواهد شد.

وی از مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز تشکر فراوان کرد و گفت: سپاه پاسداران قهرمان با تمام وجود و بی‌منت در کنار آموزش و پرورش ایستاده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان انتظارات این مجموعه از پترو فرهنگ افزود: از مجموعه شرکت و هلدینگ پترو فرهنگ انتظار داریم همچون نفت و گاز حتی به مراتب بیشتر در کنار آموزش و پرورش قرار گیرد.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • آموزش پیش از ازدواج و خانواده به بیش از ۶ هزار زنجانی ارایه شد
  • تجلیل از ۴۰ خیرمدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه شنبه‌های امید خراسان رضوی
  • سند راهبردی امور زنان در وزارت آموزش و پرورش تدوین شد
  • ثبت‌نام حضوری و الکترونیک کلاس اولی‌ها از امروز
  • افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه‌شنبه‌های امید مشهد
  • پلیس، آموزش و پرورش و شهرداری پرچمداران ارتقا فرهنگ ترافیک هستند
  • محدوده ثبت نام در هر مدرسه به صورت شعاعی خواهد بود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از فردا/ اعلام سن ثبت‌نام
  • ساخت ۱۵۰ مدرسه در استان بوشهر