Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مجله همگردی»
2024-05-05@23:13:54 GMT

برنامه ریزی حرفه ای سفر با اپلیکیشن Tripsmash

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۰۲۵۳۸

سفر کردن یکی از عالی ترین و مهیج ترین تفریح هات است. برای فرار از استرس و اضطراب، خستگی و روزمرگی ها بهترین راه حل است. همچنین آشنایی با افراد مختلف و ساختن خاطرات خوش، ما را بیشتر به سفر کردن ترغیب می کند. خواه مسافرت و تفریح دوستانه با هم سن و سالانمان باشد یا در کنار خانواده و آشنایان، هرکدام جذابیت خاص خود را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی تنهایی سفر کردن نیز برای شناختن خود، بسیار مفید است. گرفتن تصمیمات لحظه ای یا پیش آمدن اتفاق های برنامه ریزی نشده در سفر، گاه خوش آیند هستند و گاه ناخوشایند. همین مسئله اهمیت یک برنامه ریزی سفر مناسب را، حتی برای گردش یک روزه، بیشتر می کند. Tripsmash یک اپلیکیشن برنامه ریزی سفر سازگار با گوشی شماست، که میتوانید برنامه ریزی خود را به آن بسپارید.

برنامه ای منظم در سفر

Tripsmash اپلیکیشن برنامه ریزی سفر  است که میتوان جزئی ترین برنامه را به وسیله آن تنظیم کرد و از سفر نهایت لذت را برد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بارها با دوستان و آشنایان مقداری از وقت خود را برای برنامه ریزی سفر و تقسیم وظایف، از دست داده اید. برای جلوگیری از این مشکل، Tripsmash برنامه پرواز، رستوران، هتل و حتی انواع فعالیت هایی که قصد دارید انجام بدهید را برای شما دسته بندی و زمانبندی می کند. اطلاعات سفر خود را به Tripsmash بدهید و برنامه ای منظم دریافت کنید.

نحوه استفاده از Tripsmash

برای استفاده و دریافت اپلیکیشن به سایت Tripsmash.com مراجعه کنید. در قسمت Sign Up اطلاعات ثبت نام خود را کامل کنید. یک اکانت برای خود بسازید و رمز عبور را انتخاب کنید. پس از تکمیل همه قسمت ها اپلیکیشن برای استفاده شما آماده است.
در قسمت بعد اطلاعات سفر از شما خواسته می شود. اطلاعات وارد شده هرچه دقیق تر باشد برنامه دریافتی شما از Tripsmash نیز دقیق تر و منظم تر خواهد بود. اگر از تلف کردن وقت خود حس خوبی ندارید و یا حوصله ی بررسی جزئیات برنامه را ندارید این اپلیکیشن همراه خوب شما در سفر خواهد شد. Tripsmash نیاز شما برای برنامه ریزی دقیق هزینه سفر، رفت و آمد ها، هتل، فعالیت ها و... را برآورده خواهد کرد.
Tripsmash، روزانه جزئیات فعالیت ها را دسته بندی می کند و شما از آن استفاده می کنید.برای جذاب تر شدن استفاده از اپلیکیشن دوستانتان را با خود همراه کنید. مواقعی پیش می آید که برای انجام یک کار یا اضافه کردن تصمیمی جدید، مانند دیدن یک مکان تفریحی یا رفتن به یک رستوران که تازه تعریفش را شنیده اید، نیاز به هم فکری و موافقت دیگر همسفران خود دارید. با استفاده از Tripsmash می توانید با آنها چت کنید. با همه در ارتباط باشید و نظرات خود را به اشتراک بگذارید. با Tripsmash، از دردسرهای برنامه ریزی در سفر خداحافظی کنید.

منبع: مجله همگردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hamgardi.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مجله همگردی» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۲۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: بیش از ۸۴ در صد از داوطلبان شرکت کننده در این آزمون بانوان و حدود ۱۴ درصد آقایان هستند.
این آزمون در ۵ حوزه آقایان و ۱۳ حوزه بانوان برگزار شد که در پایان ۱۶۶ نفر از داوطلبان که حائز بالاترین امتیاز شوند، جذب آموزش و پرورش می‌شوند.
دوست محمدی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون ۱۷ آزمون استخدامی برگزار شده که از طریق این آزمون‌ها ۴ هزار و ۱۸۶ نفر جذب دستگاه‌های اجرای استان شده اند.
به گفته مدیر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سال جاری مجوز جذب ۶۷۸ نفر برای دستگاه‌های اجرای اخذ شده است.

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • بهره‌گیری از بازی‌های ویدئویی در برنامه‌ریزی شهری
  • بهره‌گیری از گیمیفیکیشن در برنامه‌ریزی شهری
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت