Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-29@13:41:31 GMT

باید برنامه ثابتی برای لیگ داشته باشیم

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۰۲۵۹۳

به گزارش وانانیوز، 

مسعود قاسمی در گفت‌وگویی، در مورد حضورش در بازی پتروشیمی و مهرام اظهار داشت: به عنوان نماینده ویژه رئیس فدراسیون بسکتبال به ماهشهر رفته بودم و خوشبختانه هر دو بازی هم به خوبی و با کیفیت بالایی برگزار شد و خارجی‌ها تعیین کننده بودند و بیشترین امتیازها را آوردند. تیمی که از لحظات استفاده کرد موفق تر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هرحال وقتی بازیکنان خارجی سطح بالا می‌آیند مربیان هم اعتماد بیشتری می‌کنند و فضای بیشتری به آنها می‌دهند.

وی در مورد اینکه آیا توجه زیاد به خارجی‌ها بازیکنان ایرانی را تضعیف نمی‌کند؟ گفت: با توجه به اینکه لیگ ما در چند سال گذشته کیفیتش پایین بوده بازیکن خوب خارجی نیامده بود، اما اگر برای فصل‌های آینده لیگ ثابتی داشته باشیم و اسپانسرهای خوبی بیایند که نوید آن هم داده می‌شود، از ابتدا بازیکنان خارجی خوبی حضور پیدا می‌کنند و دیگر کار به یک ماه آخر نمی‌کشد. اگر خود من هم مربی باشم در آن یک ماه عنان کار را به بازیکن خارجی می‌دهم.

رئس کمیته مربیان که خودش را دوست 20 ساله طباطبایی، رئیس فدراسیون می‌داند، گفت: شرح وظایف فدراسیون این نیست که برای باشگاه‌ها اسپانسر بیاورد، اما می توان با رایزنی‌ها اسپانسرهایی را وارد کرد. تمام تلاش و خواسته طباطبایی هم این است که تیمی مانند توزین الکتریک کاشان یا برخی تیم‌های دیگر که به هر دلیلی کنار کشیده‌اند برگردند و تعداد به 12 تا 14 تیم برسد. متاسفانه شهرهای بزرگ مانند اصفهان، مشهد و شیراز که برای خود قطب بوده‌اند در لیگ نماینده ندارند و این خوب نیست. باید بلافاصله پس از پایان لیگ کمیته تخصصی تشکیل شده و برای فصل آینده برنامه ریزی شود و کارها به تیر و مرداد نکشد. باید همانند فوتبال و فوتسال که نمی‌توانند در هر دو رشته باشند، در مورد بسکتبال 3 و 5 نفره هم باید این تصمیم گرفته شود.

قاسمی با اشاره به اینکه در روزهای تعطیلی لیگ مسابقات دیگر را برگزار کنیم، گفت: به عنوان مثال جام حذفی را می‌تواند بدون خارجی‌ها یا بازیکنان ملی برگزار کرد و در مورد بسکتبال سه نفره هم باید با جدیت بیشتری کار کنیم و طباطبایی هم تاکید زیادی روی آن دارد. هنوز در بسکتبال سه نفره آقایان عملکرد خوبی نداشته‌ایم. چه اشکالی دارد اگر اسپانسرها مهیا باشند، لیگ را از شهریور یا اوایل مهر آغاز کنیم و با توجه به بالا رفتن دلار و حضوزر خارجی‌ها قبل از پایان فصل لیگ را تمام کنیم و بابت تعطیلی یک ماهه لیگ در آغاز سال به تیم‌ها هم فشار مالی نیاید.

وی در مورد اینکه شنیده شده شاید به عنوان دبیر فدراسیون انتخاب شوید، گفت: این موضوع شایعه ای بیش نیست. همانطور که گفتم دوست 20 ساله طباطبایی هستم و با توجه به شناختی که از وی دارم، نقطه نظرات او را اعلام کردم.

رئیس کمیته مربیان فدراسیون در مورد وضعیت کادرفنی تیم ملی بسکتبال و اینکه آیا احتمال تغییر پیش از بازی با قزاقستان وجود دارد یا خیر، گفت: هیچ اطلاعی ندارم و الان هم در بحبوحه لیگ و مرحله نیمه نهایی هستیم و نباید تمرکز مربیان به هم بخورد. اگر تصمیمی گرفته شود، فردی نخواهد بود و کمیته فنی نظر خواهد داد. 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ۶ ورزشکار را جهت رسیدگی به سه پرونده فراخواند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛ جلسه کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی روز دوشنبه جهت رسیدگی به سه پرونده تشکیل خواهد شد و افراد زیر احضار شده‌اند:

پرورش اندام: سالار مددی، مهدی جابری
مچ اندازی: مسعود بخشی
فیتنس وابا (WABBA): ساسان رشیدی، رامین ارشادی و علی فرهنگی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی