Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد، فرمانده سپاه مهاباد گفت:این بسته های حمایتی غذایی دریک ماه گذشته بین افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی مهاباد توزیع شده و تا فردا ادامه دارد.

سردار رنجبرزاده افزود: از این تعداد بسته ها 190 بسته بین مددجویان کمیته امداد امام و 120 بسته بین مددجویان زیر پوشش بهزیستی توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی، معاون اداره بهزیستی شهرستان مهاباد هم گفت: سپاه مهاباد تعداد 120 بسته غذایی شامل برنج، روغن و رب گوجه فرنگی به ارزش 100 میلیون ریال را بین افراد تحت پوشش  بهزیستی مهاباد توزیع کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۲۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳ هزار بسته غذایی به نیازمندان در ۵ روز

وحید سلیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: پویش هلال رحمت با هدف تامین بسته‌های مواد غذایی برای نیازمندان در مناطق کمتر برخوردار و حاشیه نشین شهری و روستایی از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است.
­
این مقام مسئول افزود: از ابتدای ماه رمضان تا به امروز (شنبه، ۲۶ اسفند) بیش از ۳ هزار بسته مواد غذایی شامل برنج، روغن، رب، حبوبات، ماکارونی و کنسروجات میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس سازمان داوطلبان گفت: پیش بینی کرده ایم با کمک خیرین تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۰۰ هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان و خانواده‌هایی که تحت پوشش هیج نهاد حمایتی نیستند، توزیع شود.

سلیمی افزود: مردم نوع دوست برای مشارکت در این طرح می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۳*۱۱۲* مبالغ خود را واریز کنند.

این مقام مسئول گفت: شرایط مراجعه حضوری مددجویان به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر کشور برای دریافت سبد غذایی فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۵۰ بسته سبدکالا و بن خرید در بین مددجویان مجمع خیران میعاد بافق
  • توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد دهدشت
  • توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی بین مددجویان و نیازمندان اردستان
  • توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان استان همدان
  • توزیع بسته معیشتی بین مددجویان دارالایتام مهدیه همدان
  • توزیع ۷۰۰ بسته میوه و شیرینی بین مددجویان دارالایتام مهدیه همدان
  • توزیع بسته‌های معیشتی رمضانی و عیدانه در مازندران 
  • توزیع ۳ هزار بسته غذایی به نیازمندان در ۵ روز
  • توزیع ۴۵ هزار بسته بهداشتی میان مددجویان تهرانی / سلامت جامعه هدف در تمام ابعاد مد نظر است
  • توزیع ۳۷ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد همدان