Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-20@00:13:00 GMT

زیدان: همه نیمار را دوست دارند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۰۳۵۰۰

زیدان: همه نیمار را دوست دارند



سرمربی رئال مادرید معتقد است همه نیمار را دوست دارند.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید یک‌شنبه در هفته بیستم لالیگا به مصاف دپورتیوو لاکرونیا می‌رود. زین‌الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: تنها به خودمان فکر می‌کنیم. دپورتیوو حریف سختی برای ما خواهد بود و باید با تمرکز بالا برابر این تیم به میدان برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جایگاه تیم‌ها در جدول توجهی نداریم و در همه بازی‌ها با قدرت به میدان می‌رویم.

رئال مادرید در این فصل در سانتیاگو برنابئو نتایج خوبی کسب نکرده است. به همین خاطر حریفان این تیم دیگر ترسی از این ورزشگاه ندارند. سرمربی فرانسوی در این رابطه اظهار کرد: نگرانی بابت این قضیه ندارم. ما فقط به خودمان فکر می‌کنیم. به حرف دیگران گوش نمی‌دهیم. باید در بازی‌ها خودمان را نشان دهیم و فردا این فرصت را داریم.

زیدان در مورد بازگشت سرخیو راموس به میادین گفت: در هفته پیش رو او به همراه تیم تمرین خواهد کرد. در حال حاضر شرایطش خوب است ولی زمان می‌برد تا به آمادگی کامل برسد.

زیدان در مورد هدف مادرید گفت: برای هر بازی تلاش خواهیم کرد و از امروز تا پایان فصل بازی به بازی پیش خواهیم رفت.

ساعاتی پیش باشگاه رئال مادرید اعلام کرد خسوس وایخو ۴ تا ۶ هفته نمی‌تواند تیم را همراهی کند. سرمربی فرانسوی در مورد امضای قرارداد با بازیکنی جدید اظهار کرد:‌ نمی‌خواهم بازیکن جدیدی را به تیم بیاورم. باشگاه نیز همانند من نمی‌خواهد با بازیکن جدیدی قرارداد امضا کند.

bbC (کریستیانو رونالدو، گرت بیل و کریم بنزما) فردا در فهرست ۱۸ نفره رئال مادرید خواهند بود. زیدان در رابطه با حضور سه مهاجم رئال مادرید در دیدار مقابل دپورتیوو گفت: آن‌ها همراه ما خواهند بود اما نمی‌خواهم بگویم که چه کسی در ترکیب اصلی خواهد بود.

رسانه‌های اسپانیایی از ۱۰ روز پیش در مورد حضور نیمار در رئال مادرید صحبت می‌کنند. سرمربی فرانسوی در این باره گفت: درباره بازیکنانی که به رئال مادرید تعلق ندارند صحبت نمی‌کنم. این قضیه اهمیت زیادی دارد. از طرفی نیمار بازیکنی است که همه او را دوست دارند. او بازیکن بزرگی است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریبل های دیدنی بازیکنان رئال مادرید مقابل بارسلونا / بازی های لالیگا

رئال مادرید شب یکشنبه میزبان بارسلونا خواهد بود. در این ویدیو که توسط صفحه رسمی لالیگا منتشر شده است، دریبل های برتر رئال مادرید در بازی های لیگ مقابل بارسلونا را نمایش می دهد.

دانلود (8.2MB)

دیگر خبرها

  • آرتورو ویدال همه را شگفت‌زده کرد: دوست داشتم برای رئال مادرید بازی کنم!
  • بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!
  • هافبک سابق بارسا: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • ادعای عجیب ویدال: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • دریبل های دیدنی بازیکنان رئال مادرید مقابل بارسلونا / بازی های لالیگا
  • توصیه های کپا آریزابالاگا به لونین پیش از ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • خلاصه بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 1 (3) - رئال مادرید 1 (4)
  • خلاصه بازی رئال مادرید و سیتی ؛ کهکشانی‌ها به نیمه نهایی رسیدند