Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-دستیار کرانچار به عنوان سرمربی موقت سپاهان انتخاب شد.

 جلسه هیات مدیره باشگاه سپاهان با کمیته فنی عصر امروز (شنبه) برگزار شد و موضوع انتخاب جانشین زلاتکو کرانچار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان تصمیم بر این شد کریم قنبری دستیار کرانچار به صورت موقت هدایت سپاهان را بر عهده داشته باشد. همچنین نام یک مربی ایرانی و یک خارجی برای سرمربی‌گری تیم در این جلسه مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منوچهر نیکفر عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تایید این مطلب گفت: یک مربی اروپایی که سابقه کار در ایران را ندارد به همراه یک گزینه ایرانی مورد نظر ما است و باشگاه با این دو مذاکره خواهد کرد تا یکی از آن‌ها به عنوان سرمربی انتخاب شود.

نیکفر همچنین در مورد انتخاب مدیرعامل سپاهان توضیح داد: فعلا مسعود تابش به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شده است.

انتهای پیام

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، حسب گزارش مقام رسمی در خصوص تخلف علی زراعتکار، مربی تیم فوتسال فرداد بازرگانی کاشمر در دیدار مقابل اکسین البرز، کمیته انضباطی اعلام کرد؛ از آنجاییکه تخلف حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از بدرفتاری با مقام رسمی مسابقه در خور صدور قرار دستور موقت است، بر همین اساس به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی، نامبرده از همراهی تیم خود در مسابقات محروم است.   زراعتکار باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی ارسال کند.   رای صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ، قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است.

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ مورد تحسین بایرن مونیخ؛ چرا باواریایی‌ها به مربی هلندی علاقه دارند؟
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • مورایس: حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • پوچتینو محکوم به کسب سهمیه لیگ اروپا؛ هانسی فلیک گزینه جانشینی نیست
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال