Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مسئول هیئت کشتی سیرجان گفت: این مسابقات با عنوان اوپن به نام گرامیداشت جانباختگان کشتی سانچی برگزار شد.
ایران نژاد اعلام کرد : درپایان در بخش فرنگی ، عباس ابراهیم زاده در وزن 45 کیلوگرم ، مجتبی سالطانزاده 48 کیلوگرم ، علی اکبر فضلی 60 کیلوگرم ، امیر حسین اکبرزاده 80 کیلوگرم ، حسین قربان زاده 92 کیلوگرم و امیر حسین اسماعیلی 110 کیلوگرم همگی از مازندران ، امیر پارسامقدم 51 کیلوگرم از البرز ، محمد رضا ترک 65 کیلوگرم از همدان و حمزه کرد در وزن 71 کیلو گرم از تهران به مقام اول رسیدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در بخش آزاد فرزاد محبی در وزن 55 کیلوگرم از سیرجان ، امیر ده بزرگی در وزن 45 کیلوگرم از فارس ، نیما محمدی 48 کیلو از سیرجان ، محمد امین جبالی وزن 60 کیلو از قم ، کامران ارقش وزن 65 کیلو و رضا ساکی وزن 71 کیلو و علیرضا مرادی وزن 80 کیلو از خوزستان ، محمد حسین ابوالحسنی وزن 51 کیلو گرم ، مرتضی الغوثی وزن 92 کیلو از مازندران و مهدی کلانتری در وزن 110 کیلوگرم از اردبیل صاحب مقام اول شدند .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۳۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نوجوانان پرسپولیس جنوب یاسوج به لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رییس هیات فوتبال شهرستان بویراحمد گفت: در ادامه مسابقات لیگ نوجوانان مناطق کشور تیم پرسپولیس چنوب یاسوج موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم فوتبال خلیج فارس شیراز را شکست دهد.
دانشی افزود: این تیم ضمن قهرمانی در این مسابقات به لیگ برتر کشور نیز صعود کرد.
وی ادامه داد: این دور از مسابقات در گروه چهارم از دور دوم به میزبانی شهر یاسوج وبا حضور تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز، خلیج فارس شیراز، یاران الیگودرز لرستان و پرسپولیس جنوب یاسوج برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی شاگردان کاوه در مازندران فقط با ۶ کشتی‌گیر
  • صعود نوجوانان پرسپولیس جنوب یاسوج به لیگ برتر
  • درخشش دختران وزنه‌بردار خوزستانی در مسابقات کشوری (+عکس)
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور