Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در سال جاری چهار میلیارد و سیصد میلیون تومان مساعدت دارویی در استان به بیماران خاص داشته ایم.

به گزارش قدس آنلاین، دکتر عبدالرضا فاضل در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان اظهار کرد: در حال حاضر در حدود 700 تا 800 بیمار دیالیزی در گلستان داریم.

وی تصریح کرد:  براساس استانداردهای کشوری برای هر 4 بیمار دیالیزی باید یک تخت دیالیزی داشته باشیم که در حال حاضر در استان 150 تخت دیالیزی وجود دارد و با این توصیف در حدود 50 تخت دیالیز کمبود داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فاضل به مساعدت های دارویی انجام شده برای بیماران خاص در دانشگاه اشاره کرد و گفت: امیدواریم همانطور که در بحث پیشگیری از تالاسمی توانستیم پیشرفت خوبی داشته باشیم، در بحث غربالگری بیماری سرطان نیز بتوانیم اقدامات خوبی در استان داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ابراز امیدواری کرد، با مشارکت مردم و کارگروه سلامت و امنیت غذایی و کمیته های مربوط به کارگروه بتوانیم درحوزه امنیت غذایی کارهای خوبی را به انجام برسانیم.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام لیوانی رییس مجمع خیرین سلامت استان گزارشی از فعالیت های جمعی در استان در حوزه خیرین ارائه کرد و گفت: خیرین سلامت تاکنون بیش از 100 میلیارد تومان در حوزه خرید زمین، ایجاد فضای فیزیکی و تجهیزات پزشکی به دانشگاه کمک کردند.

منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۴۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین پهلوان دلیر از کشف ۹۳ فقره انواع سرقت در استان خبر داد و اظهار کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و افزایش رضایتمندی شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی به مدت ۲۴ ساعت در سطح استان به اجرا در آمد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی، خاطرنشان کرد: همچنین با اشراف اطلاعاتی پلیس، ۹ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و ۳ متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

وی با اشاره به اهمیت اجرای اینگونه طرح‌ها، افزود: با تلاش‌های بی وقفه مأموران بیش از ۲۸ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۴۶ خرده فروش دستگیر شدند، همچنین ۳۱ معتاد متجاهر جمع آوری که به کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گلستان با اشاره به دستگیری ۳۸۱ متهم تحت تعقیب و۳ نفر از اراذل و اوباش، گفت: این طرح امنیتی تا پایان سال ادامه دارد و پلیس برای دفاع از امنیت و آرامش مردم با تمام توان، شبانه روز تلاش می‌کند.

کد خبر 6097384

دیگر خبرها

  • چرا «بحران وارفارین» دست از سر بیماران قلبی بر نمی‌دارد؟
  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • تمدید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی دور از انتظار نیست
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • مصائب بیماران هموفیلی برای تهیه دارو