Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-25@00:28:29 GMT

مه گرفتگی در 4 استان کشور

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۰۴۳۳۹

مه گرفتگی در 4 استان کشور

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ در استان‌های گیلان (محورهای آستارا-اردبیل، اسالم-خلخال، پونل-خلخال و گردنه های کوهین و حیران)، سمنان (محورهای سمنان-فیروزکوه، شهمیرزاد-فولاد محله و سمنان-دامغان محدوده گردنه آهوان)، مازندران (محورهای کیاسر, کرج-چالوس محدوده هزارچم و پل زنگوله، مرکزی (محورهای اراک-قم، اراک-ازنا و اراک-بروجرد)، فارس (محور شیراز-اصفهان محدوده خرم بید)، مرکزی (محورهای اراک-قم، اراک-ازنا و اراک-بروجرد) فارس (محور شیراز-اصفهان محدوده خرم بید) و اصفهان (محورهای یاسوج-سمیرم, دامنه-الیگودرز، نجف آباد-عسگران و نطنز) بارش برف گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در استان های اردبیل, فارس, مازندران، گیلان (اکثر محورها) نیز بارش باران گزارش شده است.
مه گرفتگی همراه با کاهش دید در استان‌های اردبیل (اکثر محورها)، چهارمحال و بختیاری (ارتفاعات)، کردستان (محور سنندج-همدان گردنه صلوات آباد) و مازندران (محور فیروزکوه محدوده گدوک و محور کرج-چالوس محدوده پل زنگوله) گزارش شده و در استان کهگیلویه و بویر احمر محورهای یاسوج- اقلید، یاسوج- بابامیدان و یاسوج، کولاک و یخ زدگی است وتردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

گرد و خاک همراه با کاهش دید در استان های خوزستان و ایلام(اکثر محورها) گزارش شده است.

ترافیک در باند شمالی آزاد را ه تهران-کرج محدوده گرمدره نیمه سنگین و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۴۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه، از سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بارش رگباری باران باعث جریان رواناب و سیلاب در روستای صالح آباد شهرستان نطنز و خساراتی به باغات، معابر، آسفالت، راه‌های ارتباطی و شبکه آب شرب روستا و چند دستگاه خودرو شد.

وی با بیان اینکه مخاطرات رخ داده آسیب جانی به همراه نداشت، افزود: عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستا حضور دارند و مقرر شد اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و اداره برق جهت ایمن‌سازی شبکه‌ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری آسیب‌های وارد شده اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: به علت شدت بارش‌ها، آب‌گرفتگی در محور قدیم جاده نطنز - کاشان و بعضی از محورهای جاده‌ای در شهرستان اردستان و معابر روستایی و شهری در بعضی نقاط کاشان نیز گزارش شده است.

وی ادامه داد: عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امدادرسانی مستقر هستند و بارش‌های همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان تداوم دارد.

کد خبر 747227

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • عملیات احداث کانال دفع آب‌های سطحی در محله شرف‌آباد یاسوج اجرایی شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی