Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، نماینده، ولی فقیه در کردستان در آغاز این کنفرانس، اظهار داشت: ایجاد اخوت و برادری از مسائلی است که علمای دینی همواره مورد توجه قرار داده‌اند و امام محمد غزالی از جمله عالمان دینی است که مورد قبول همه‌ی مذاهب بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی افزود: عالمان دینی، همواره در صدد بودنده اند تامشترکات بین ادیان الهی به ویژه دین اسلام را مطرح کرده و با بهره‌گیری از آن، بستر وحدت را بیش از پیش در بین امت اسلامی را فراهم نموده و گسترش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی به جایگاه امام محمد غزالی در کشورمان اشاره و اظهار داشت: این شخصیت فرهنگی و مذهبی، در میان ایرانیان به عنوان حجت‌الاسلام و متکلم خراسانی مشهور است.
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: امام محمد غزالی به عنوان شافعی ثانی نیز مشهور است چرا که این شخصیت والا در علوم مختلف نظریاتی دارد که همه را با گذشت هزار سال تحت تاثیر قرار داده است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی افزود: تاثیرپذیری از امام محمد غزالی تنها مختص علمای اهل سنت نیست بلکه علمای اهل تشیع و مکتب جعفری نیز جایگاه و ارزش زیادی برای ایشان قائل هستند.
ماموستا رستمی دیگر نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، در این نشست اظهار داشت: امام محمد غزالی، بخشی از تاریخ، ادبیات، اندیشه و هویت هر ایرانی است.
وی افزود: در میراث ادبی و فرهنگی به جای مانده از این حکیم، در زمینه ایده‌ها و نظرات، برای جامعه امروز بسیار مورد نیاز است.
وی افزود: غزالی از بزرگترین متفکران اسلام و ایران است که آثار بسیاری از وی بر جای مانده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رافائل گروسی وارد تهران شد

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با هدف دیدار با مسوولان کشور و حضور در نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای وارد ایران شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 وارد ایران شد و مورد استقبال بهروز کمالوندی، سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران قرار گرفت.

در این سفر رافائل گروسی قرار است ضمن دیدار با مسوولان کشور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، در نخستین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای که هم اکنون در شهر اصفهان در حال برگزاری است، حضور یابد.

آغاز به کار پنل‌های نخستین کنفرانس بین‌‌المللی علوم هسته‌ایبرگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته‌ای در اصفهان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار و رایزنی گروسی با امیرعبداللهیان در تهران
  • سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر آغاز شد
  • رافائل گروسی وارد تهران شد
  • حضور سفیر عربستان در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان
  • از ۵ قاره در کنفرانس صنعت هسته‌ای شرکت کرده اند
  • نشست نکوداشت شرف‌الاسلام ابن بطریق حلی برگزار می شود
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز به کار کرد
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی
  • خانواده‌ها فرزندان خود را با معارف الهی آشنا کنند