Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-03-29@10:07:45 GMT

اروپایی ها به بازار مسکن ایران می آیند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۰۴۵۱۳

اروپایی ها به بازار مسکن ایران می آیند

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بازار مسکن در شرایط پیش رونق قرار دارد و این مساله زمینه را برای افزایش سرمایه گذاری در ساخت و فروش مسکن فراهم کرده است. بر همین اساس قرار است پنجمین نمایشگاه بین‌المللی املاک و مستغلات از سوم تا ششم بهمن ماه به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه که  از ساعت ۹ الی ۱۷ برگزار می شود علاوه بر واسطه های ملکی، سرمایه گذاران و انبوه سازان داخلی، برخی شرکتهای خارجی از کشورهای اسپانیا، ترکیه و قبرس حضور خواهند داشت.

این نمایشگاه  به درخواست اتحادیه املاک تهران و با اجرای مجموعه بانیان امید برگزار می شود که صاحبان پروژه های بزرگ مسکن و عمران از داخل و خارج کشور حضور داشته و در فضایی به وسعت ۴ هزار متر مربع  آخرین توانمندهای خود را در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

جذب سرمایه و خروج از رکود در زمینه املاک و مستغلات، فروش ویژه واحد های مسکونی، تجاری و اداری توسط مشارکت کنندگان ایرانی، اراده خدمات بازسازی و نوسازی با قیمت ویژه برای بازدیدکنندگان، معرفی سرمایه گذاران و سازندگان پروژه های عمرانی خارجی با هدف جذب سرمایه و فن آوری خارجی و آشنایی بازدیدکنندگان، برگزاری کلاس های آموزشی و رایگان برندینگ و اپلیکیشن های مرتبط از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه است.

همچنین انجمن هایی از جمله صنفی کارفرمایی انبوه سازان مسکن و ساختمان استان تهران و وزارت راه و شهرسازی (معاونت مسکن وساختمان) حضور دارند.   برگزاری کارگاه های آموزشی و گردهمایی  صنفی جهت تبادل نظر مدیران بلند پایه مشارکت کنندگان از دیگر برنامه های نمایشگاه امسال است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۴۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق بازار مسکن در گرو افزایش مشارکت‌های مردمی است

داود بیگی نژاد نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  شعار امسال جهش تولید مسکن از طریق مشارکت های مردمی است و این نشان دهنده حضور و اهمیت مردم در ساخت مسکن است  گفت: هرچه قدر به این صنعت بیشتر توجه شود شاهد خروج  رکود و رخوت از این بازار خواهیم  بود.

وی افزود: بیش از ۲۰۰ شغل مستقیم و ۳۰۰ شغل به صورت غیرمستقیم مرتبط به بازار مسکن است بنابراین جهش تولید در این بازار زمینه ساز رونق این بازار خواهد شد.

بیگی‌نژاد گفت:‌  سالیانه دست‌کم یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکونی باید در کشور ساخته شود تا ضریب نیاز جامعه به صفر برسد؛ این درحالی‌است که دولت سیزدهم با برنامه‌ریزی ساخت مسکن برای اقشار مختلف، سعی در کاهش این فاصله دارد.

او بیان کرد: حضور مردم و بخش خصوصی می تواند زمینه ساز رونق و تسریع در روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کشور شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • برگزاری مانور رویداد صنعت مالی ایران در مرداد
  • عملکرد مربیان خارجی فوتبال ایران/ اوسمار درتعقیب ۳تفنگدار اروپایی
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • زمینه‌های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه
  • حضور بخش خصوصی و مردم گره‌های رکود بازار مسکن را باز می‌کند
  • حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • حضور خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • استقبال از اسباب بازی‌های ایرانی در بازار‌های روسیه
  • رونق بازار مسکن در گرو افزایش مشارکت‌های مردمی است