Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجله تایم در این میان ۵ لپ تاپ برتر نمایشگاه را بدین شرح تحلیل کرد.

Dell XPS 13

به گزارش امتداد نیوز به نقل از خبرآنلاین، لپ‌تاپ سری جدید دل، مجهز به نمایشگر بدون لبه با طراحی زیبا است که 30 درصد ظریف‌تر و سبک‌تر شده واحساس 11 اینچی به کاربر دست می‌دهد. فول اچ دی بوده و رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل دارد و 20 ساعت باتری می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مدل 4K این لپ تاپ 11 ساعت باتری دارد. رنگ رزگلد نیز به آن افزوده شده است. قیمت این دستگاه از 999 دلار شروع می‌شود.

Dell XPS 15 2-in-1

مدل ۱۵ اینچی به قیمت ۱۲۹۹ دلار از آوریل راهی بازار خواهد شد.

اولین بار است که کمپانی دل لپ تاپ ایکس پی اس ۱۵ اینچی هیبریدی را رونمایی می‌کند. نسل هشتم پردازنده اینتل در کنار گرافیک رادئون RX Vega M و نمایشگر 4K از مشخصات این محصول زیبا است.

Lenovo Miix 630

نیمه دوم ۲۰۱۸ به قیمت پایه ۷۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد.

تفکر مایکروسافتیِ «نزدیک شدن لپ تاپ به گوشی هوشمند»، در این محصول لنوو به خوبی نمایان شده است. مرکز فرماندهی این محصول،پردازنده موبایل کوآلکوم است و صفحه 12 اینچی کاربران را به یاد سرفیس پرو مایکروسافت می‌اندازد.

ویندوز ۱۰ اس و سیم کارت ۴G از مشخصات این سیستم محسوب می‌شود.

Lenovo ThinkPad X1 Carbon and Yoga

بی شک لنوو مانند هر سال با دست پر در شوی لاس وگاس آمد و امسال نیز مدل جدید ایکس وان کربن که بهترین لپ تاپ بیزینسی است، در کنار مدل یوگا؛ این کمپانی را در صدر قرار داد.

ایکس وان کربن از ۱۷۰۰ دلار و یوگا از ۱۹۰۰ دلار شروع می‌شود.

فرق اساسی این دو در طراحی آنها است که داشتن نسل هشتم پردازنده اینتل، آنها را از نسل قبلی متفاوت می‌کند.

Acer Swift 7

مارس ۲۰۱۸ به قیمت ۱۶۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد.

با ضخامت ۸٫۹۸ میلی‌متر ظریف‌ترین لپ‌تاپ جهان محسوب می‌شود که خیلی چاق‌تر از گلکسی سامسونگ یا آیفون ایکس نیست. این محصول نیز به نسل هشتم پردازنده اینتل مجهز شده است.

 

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی

تین نیوز

بیشترین افزایش درآمد در این دوره مربوط به پروازهای دبی به ریاض بوده که درآمدها نسبت به سال گذشته ۴۱۶ درصد افزایش یافته است. این پرواز دو ساعته، مسیری بسیار پرسود بین مراکز مالی بزرگ و یکی از شلوغ ترین مسیرهای خاورمیانه است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روزیاتو، پیش بینی می شود در سال ۲۰۲۴، ۴.۷ میلیارد نفر سفر هوایی داشته باشند که ۲۰۰ میلیون بیشتر از سال ۲۰۱۹ است. در حالی که درآمد سفرهای هوایی سال ۲۰۲۳ در سطح جهان به ۸۹۶ میلیارد دلار افزایش یافت، حاشیه سود آن بسیار ناچیز بود. به طور متوسط، فقط ۵.۴۴ دلار سود خالص به ازای هر مسافر در سال ۲۰۲۳ به دست آمده است.

 امروزه این صنعت با فشارهای ناشی از نرخ های بهره بالا، مشکلات زنجیره تامین و هزینه های سنگین زیرساختی مواجه است. اینفوگرافی زیر بر اساس داده های OAG، مسیرهای پروازی با بیشترین درآمد را در سراسر جهان نشان می دهد.

برترین مسیرهای درآمدزا در سال ۲۰۲۳

 

در زیر، مسیرهای خطوط هوایی با بیشترین درآمد در نیمه اول سال ۲۰۲۳ آورده شده است:

 

همانطور که می بینید، پروازهای داخلی شش پرواز از ۱۰ پرواز پردرآمد را تشکیل می دهند که سیدنی به ملبورن با ۱.۲۱ میلیارد دلار در رتبه اول قرار دارد.

در واقع، این مسیر حتی با کاهش تعداد مسافران، بیش از دو برابر سطوح قبل از همه گیری کرونا درآمد دارد. این مسیر پرواز عمدتاً تحت تسلط شرکت های هواپیمایی کانتاس و ویرجین استرالیا است و کانتاس در سال مالی منتهی به ژوئن ۲۰۲۳ به درآمد داخلی رکوردشکن ۱.۲۱ میلیارد دلار دست یافته است. کاهش هزینه های سوخت و افزایش قیمت بلیت عوامل کلیدی در افزایش این درآمد بودند.

علاوه بر این، کانتاس و ویرجین استرالیا شرکت های اصلی برای پروازهای بین ملبورن و پرث، یکی دیگر از مسیرهای پردرآمد، هستند.

نیویورک به لندن، یکی از شلوغ ترین و سودآورترین مسیرهای جهان، ۱.۱۵ میلیارد دلار درآمد ایجاد کرد که نشان دهنده افزایش ۳۷ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۱۹ است.

بیشترین افزایش درآمد در این دوره مربوط به پروازهای دبی به ریاض بوده که درآمدها نسبت به سال گذشته ۴۱۶ درصد افزایش یافته است. این پرواز دو ساعته، مسیری بسیار پرسود بین مراکز مالی بزرگ و یکی از شلوغ ترین مسیرهای خاورمیانه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برداشت سه تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکز زواره
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه