Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان جویبار اظهار کرد: با توجه به فعالیت 200 مرکز خرید ضایعات در شهرستان جویبار و عدم ساماندهی مناسب این مراکز چهره نازیبایی برای جویبار رقم‌زده‌اند.به گزارش بلاغ به  نقل از جویباران، رجبعلی وهابی در جلسه پسماند شهرستان جویبار گفت: وجود زباله‌ها در مسیر راه‌های شهری و بین‌شهری جویبار زیبنده این شهرستان جویبار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از فعالیت 200 مرکز خرید ضایعات در شهرستان جویبار خبر داد و افزود: مراکز خرید ضایعات متعددی در شهرستان فعالیت می‌کنند که ساماندهی مناسبی نشدند و نمای ورودی شهری را نامناسب کرده است.


فرماندار جویبار تأکید کرد: هرچه زودتر باید این مراکز ساماندهی پیدا کنند و در منطقه‌ای خارج از شهر ساکن شوند.

وهابی با اشاره به جمع‌آوری زباله در محدوده خارج از شهر گفت: قرار است با همکاری اداره راهداری، شهرداری‌ها و بخشداری‌ها سطل‌های زباله‌ای در مسیر گذاشته شود تا مردم بجای ریختن زباله در مسیر از این سطل‌ها استفاده کنند.

وی همچنین از کمبود فضای جمع‌آوری زباله در شهرستان اشاره و عنوان کرد: با توجه به حجم زیاد زباله‌های جمع‌آوری‌شده در سطح شهرستان با کمبود فضای دپوی زباله روبرو هستیم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق شهرداری تهران با حضور در شهرداری منطقه ۵ تهران به منظور بررسی طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در این منطقه گفت: پیگیری قانونی درباره خودرو‌ها و مراکز جمع آوری و نگهداشت غیرمجاز زباله و پسماند انجام می‌شود.

سید محمد فیاض افزود:با متخلفانی که در اجرای طرح ساماندهی و جمع آوری زباله گرد‌ها همکاری نکرده و کارشکنی می‌کنند از طریق ضابطان قضایی یگان حفاظت شهرداری برخورد قانونی می‌شود.

در ادامه رییس مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران نیز گفت:با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد تا معتادان متجاهر در مراکز بیش از شش ماه نگه داری شوند.

عبدالمجید رحمانی گفت: این افراد پس از ترک اعتیاد با ارایه خدمات آموزشی به جریان اشتغال اضافه شده و تحت نظارت مستمر خواهند بود.

وی ادامه داد: در موضوع کودکان کار و خیابان، اخلاق، مهربانی در کنار قاطعیت مدنظر است و باید از طریق مراکز غربالگری، کودکان مورد نظر به بهزیستی تحویل داده شده تا تحت حمایت یک سازمان تخصصی قرار گیرند.

شهردار منطقه ۵ نیز با اشاره به اهمیت مدیریت، ساماندهی و برخورد قاطع در مقوله ساماندهی اجتماعی و پسماند گفت: باید با داشتن روحیه جمعی و با رویکرد تشویقی موضوع پسماند بین شهرداری و شهروندان مطرح و از همه ظرفیت‌ها بهره برداری کرد.

داوود گودرزی افزود: با توجه به وجود مجموعه‌های تجاری و اداری گسترده در منطقه ۵ تهران می‌بایست با انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری در حوزه پسماند، اقدامات جدی صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • توت فرنگی جویبار در سبد میوه مناطق مختلف کشور
  • ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است
  • انسداد مسیر زاهدان به سمت خاش
  • بازدید مشترک و پایش مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان چایپاره
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ فروردین‌
  • تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟
  • پنج المان بزرگ در دروازه‌های ورودی شهر قم در حال نصب است
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه ‌فروش از ۱۵ اردیبهشت ماه در سنندج
  • گردشگری بومی و نقش آن در شکوفایی اقتصاد مناطق