Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی این نهاد اظهار کرد:
    کار حساس، ظریف و ارزشمند اطلاع رسانی و تبلیغ بدون خلاقیت، هنرمندی و هوشمندی فاقد اثربخشی لازم است و در روابط عمومی آحاد مدیران، نیروی انسانی، محیط فیزیکی، ساختارهای مادی و سازمانی باید سفیر عینی توانایی های حرفه ای و ظرفیت های منزلت آفرین برای سازمان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:    در حال حاضر و بیش از گذشته نیازمند تحولات ساختاری و برخورداری از هوش حرفه ای، اشراف اطلاعاتی، مدیریت فرایندها و روندهای تخصصی در جامعه روابط عمومی کشور به ویژه در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.
شریف "هوش رسانه ای" را حرکت آگاهانه مبتنی بر شناخت، اطلاعات و قابل محاسبه و برآورد دانست و تصریح کرد:   روابط عمومی فاقد هوش رسانه ای به جای بازی در زمین حریف در زمین خودی بازی می کند و به دروازه خودی گل می زند.
مسئول روابط عمومی کل سپاه خاطرنشان کرد:کسی که شناخت سازمانی، انگیزه، اطلاعات و قدرت تحلیل ندارد و نمی داند که در روابط عمومی و رسانه های سپاه باید چگونه و برای چه گام بردارد و در کجا چه اقدامی انجام دهد و یا از ابزارها و ظرفیت های در اختیار چگونه استفاده کند، نمی تواند عنصری موفق و تأثیرگذار باشد.
سخنگوی سپاه با اظهار خرسندی از روند موفق و روبه رشد مجموعه روابط عمومی سپاه در رده های مختلف و اشاره به اقدامات و سناریوهای افتخارآمیز رسانه ای این نهاد خاطر نشان کرد:نمایش اقتدار دفاعی و موشکی در رزمایش ها، انعکاس خدمات و کارکردهای سپاه در عرصه ی سازندگی و خدمت رسانی به مردم به ویژه در مناطق محروم کشور و نیزامداد رسانی به مردم در هنگام زلزله و بلایای طبیعی، هدف قرار دادن مقر فرماندهی و پشتیبانی داعش و گروهک های تروریستی شکست خورده در دیرالزور سوریه و مهم تر از همه اعلام پایان خلافت خودخوانده داعش در منطقه و پیروزی جبهه مقاومت اسلامی بر حامیان خبیث آن، از جمله اقدامات رسانه های این نهاد دانست که با مشارکت و همت اصحاب رسانه به ویژه رسانه ملی، موجبات افتخار و خرسندی ملت ایران و بلکه ملت های منطقه را فراهم آورده است.
سردار شریف با اشاره به مأموریت های ذاتی و رسالت خطیر روابط عمومی سپاه گفت:انعکاس و معرفی شایستگی ها، کارکردها، توانمندی ها و نقش آفرینی های سپاه در دفاع از انقلاب اسلامی و پیش برندگی نظام و ملت ایران با شیوه های مؤثر و موفق با بهره گیری از ابزارها و فرصت های رسانه ای به جامعه و افکار عمومی شالوده رسالت روابط عمومی سپاه به شمار می رود.
وی تأکید کرد: امروز در شرایطی که جبهه رسانه ای  و دستگاههای سخن پراکنی سلطه و صهیونیسم با سرمایه گذاری همه جانبه و بکارگیری ترفندهای مختلف درصدد هستند چهره افتخارآمیز و امنیت آفرین سپاه نزد افکار عمومی را تخریب و بین این نهاد انقلابی و مردمی با مردم عزیز کشورمان شکاف و فاصله ایجاد کند، نقش روابط عمومی عزیز کشورمان در این عرصه بسیار حساس، مهم و تعیین کننده است.
شریف ارائه تصویر واقعی سپاه به جامعه و تلاش هوشمندانه در صیانت از آن را مسئولیت سنگین و خطیر روابط عمومی سپاه دانست و با تأکید بر اینکه نباید به تلاش های جاری که تحقیقاً تأثیرگذار هم هستند قانع شد؛ خاطرنشان کرد:
 استعدادگرایی و تعمیق تلاش ها برای مهارت آموزی و هدف مند سازی آموزش های تخصصی، تقویت رویکردها و رفتار حرفه ای و توجه به اصل شایسته سالاری از مؤلفه های مهم در روند حرکت جاری در روابط عمومی سپاه است که به فضل الهی آثار و پیامدهای تحول زای خود را آشکار کرده است موفقیت بیش از پیش آن را تضمین خواهد کرد.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدردانی از اهتمام و همت جامعه رسانه ای کشور به ویژه رسانه ملی و خبرگزاری های اصلی و مرجع در صیانت از چهره سپاه برابر هجمه های امپریالیسم رسانه ای غرب و اظهار امیدواری نسبت به بسط و گسترش تعاملات و ارتباطات فی مابین روابط عمومی سپاه با اصحاب رسانه تصریح کرد:
هوشمندی ملت و تلاش های تحسین برانگیز رسانه های کشور به ویژه سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در انعکاس هنرمندانه و غرورانگیز توانمندی ها و دستاوردهای دفاعی و امنیت افزای سپاه که به صورت واقع بینانه و پرهیز از هرگونه بزرگ نمایی حاصل شده است، آمال و آرزوهای شیطانی جبهه دشمن در ایجاد شکاف و فاصله بین سپاه و مردم را با شکست مواجه ساخته است.
در پایان این گردهمایی از مدیران و رده های برتر روابط عمومی سپاه در سراسر کشور با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.
گفتنی است در همایش دو روزه مسئولین روابط عمومی سپاه، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، سردار سرتیپ پاسدار مسعود جزایری سخنگوی ارشد و معاون ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه و حجت الاسلام والمسلمین سید رمضان موسوی مقدم قائم مقام سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، در سخنانی به ارائه دیدگاههای خود پیرامون سرمایه اجتماعی سپاه و راه کارهای حفظ و ارتقای منزلت این نهاد انقلابی و مردمی و الزامات و ضرورت های پیش رو پرداختند.

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: مهمترین دغدغه مردم اقتصاد و مشکلات معیشتی است و از وضع گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، بعدازظهر امروز -پنج‌شنبه نهم فروردین‌- در مراسم همدلی و وحدت نامزدهای انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان آوج و بویین‌زهرا با اشاره به معنای حقیقی دموکراسی در جهان و انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: ملت ایران تنها ملت مظلوم اما مقتدر منطقه و جهان است.

وی اضافه کرد: کشورهای غربی به بهانه ایجاد دموکراسی به کشورهای خاورمیانه حمله کردند و قتل و کشتار و خونریزی به راه انداختند، اما همین کشورها می‌خواهند و می‌خواستند در ایران اسلامی هیچ‌کس در عرصه انتخابات شرکت نکند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با بیان اینکه دموکراسی مورد ادعای غربی‌ها دروغین است، گفت: در پشت پرده واژه دموکراسی هدف غارت و چپاول کشورهای جهان سوم است، ولی ما دموکراسی واقعی را با حضور ۴۵ ساله مردم در پای صندوق‌های رأی به دنیا نشان دادیم.

رفیعی آتانی افزود: همه نامزدهای عرصه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نمایندگان دموکراسی هستند که با توجه به هجمه شدید دشمن برای عدم حضور مردم پای صندوق‌های رأی و تحریم انتخابات، با مال و آبروی خود به میدان آمدند و توانستند با به میدان آوردن مردم پای صندوق‌های رأی شور و هیجان انتخاباتی ایجاد کنند و تنور انتخابات را داغ کنند و توطئه دشمن را خنثی کنند.

وی، امید و اعتماد ملت ایران را به صحنه انتخابات دانست و ادامه داد: از ابتدای سال گذشته رهبر معظم انقلاب یک تنه و تنها عرصه انتخابات را مدیریت و هدایت کرد و توانست در مقابل ارتش رسانه دشمن تمام اهداف آنها را خنثی کند.

فرمانده سپاه استان قزوین با بیان اینکه رهبری در حقیقت توانست با به صحنه آوردن مردم پای صندوق‌های رأی مردمی‌ترین انقلاب الهی را هدایت کند، گفت: ایشان با تکیه بر آرای مردم انقلاب را در برابر طوفان شدید تخریب انتخاباتی و تحریم عرصه انتخابات مصون نگه داشت.

رفیعی‌آتانی افزود: از این‌رو امید و اعتماد ملت ایران به صحنه انتخابات است و مردم می‌خواهند با رأی خود بازیگران سیاسی کارآمد را برای اداره کشور خود انتخاب کنند.

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به مهمترین دغدغه مردم هم ادامه داد: مهمترین دغدغه مردم اقتصاد و مشکلات معیشتی است و از وضع گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند.

فرمانده سپاه صاحب‌الأمر (عج) با بیان اینکه ملت عزیز از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارکان آنها راضی هستند و دل در گرو اسلام و انقلاب دارند، گفت: با این حال مردم از برخی از مسئولان گلایه دارند و دوست دارند مسئولان برای آنها صادقانه تلاش کنند.

رفیعی‌آتانی با تأکید بر اینکه ملت با بصیرت ما هیچگاه در زمین دشمن بازی نکرد، تصریح کرد: ملت ما علی‌رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند، چرا که ملت و مسئولان در حقیقت در یک زمین بازی هستند و با اعتماد و همدلی و پاس به همدیگر توانستند به دشمن گل بزنند و تیر دشمن به خطا برود.

کد خبر 739989

دیگر خبرها

  • تونل رسانه‌ای حماس از قلب غزه تا اعماق افکار عمومی جهان
  • مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند
  • امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است
  • خبرنگاران کارنامه اعمال مسئولان را گزارش کنند
  • رسانه‌ها با افکار عمومی در ماجرای غزه چطور رفتار کردند؟
  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • محفل ورزشگاه آزادی موجب شکست رسانه‌های بیگانه شد
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است
  • راهپیمایی روز قدس مانع از تحقق عملیات رسانه‌ای صهیونیست‌ها می‌شود