Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا گفت: امروز عرصه خدمت اجتماعی برای ما باز شده و همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید همچنان به موضوع زلزله‌زدگان کرمانشاه بپردازیم. ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حسین یکتا عصر امروز در دوازدهمین تجمع استانی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گلستان اظهار داشت: مقام معظم رهبری به تشکیل جبهه در دفاع از انقلاب اسلامی تاکید داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تشکیل جبهه، شکل و شرایط خاص خود را دارد، تصریح کرد: در جبهه گاهی فشار حملات سنگین‌تر می‌شود اما تا خدا نخواهد برگی از درخت نمی‌افتد و این موضوع را در جبهه‌های جنگ شاهد بودیم.

رئیس قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا ادامه داد: ما در 8 سال دفاع مقدس عملیات کربلای 4 را داشتیم و کمتر از 15 روز پس از آن عملیات کربلای 5 را انجام دادیم که تا بصره به پیش رفتیم و قطع‌نامه را به دشمن تحمیل کردیم.

یکتا یادآور شد: از بالای دکل انقلاب اگر به اوضاع دشمن انقلاب اسلامی بنگریم متوجه می‌شویم که وضعیت دشمن بهم ریخته است. دشمنان ما چندین هزار دلار و کشتار زیادی را هزینه کردند تا نظام سلطه و دهکده جهانی را پایه‌گذاری کنند اما در بهمن سال 1357 یک اتفاقی به نام انقلاب اسلامی اتفاق می‌افتد که  فضای نظام سلطه را در جهان فرو ریخت.

رئیس قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا تاکید کرد: 17 هزار انسان در 8 ماه نخست انقلاب در خیابان‌ها مورد ترور و تعرض منافقان قرار گرفتند و قائله‌های مختلفی را برای نابودی انقلاب پایه‌ریزی کردند.

یکتا با بیان اینکه ما داعش را در سال‌های 58 در ایران پشت سر نهادیم، گفت: ما داعش را در 58 تا سال 60 شکست دادیم و در 8 سال دفاع مقدس نیز شاهد بودیم که از 18 کشور اسیر داشتیم و این بیانگر آن بود که در برابر ایران عراق نبود.

رئیس قرارگاه فرهنگی قرارگاه خاتم الاوصیا گفت: از تاریخ انقلاب اسلامی چیزی به جوانان بیان نشده و جوانان ما از دوران دفاع مقدس همانند دوران ظلم ستم‌شاهی چیزی نمی‌دانند. داعش با برنامه‌ریزی یک دشمن حرفه‌ای راه اندازی شد و ما نیز باید حرفه‌ای در برابر آنها مقابله کنیم.

یکتا افزود: سرپنجه‌های انقلاب اسلامی آن طرف دنیا قرار دارد و ما تنها گوشه‌ای از انقلاب را می‌بینیم. دفاع از حریم دین خدا و ولایت و دفاع از دین زخم‌های زیادی را به تن می‌گذارد ما جنگ سخت را پشت سر گذاشتیم و امروز جنگ نرم را در رو به رو داریم.

رئیس قرارگاه فرهنگی قرارگاه خاتم‌الاوصیا با بیان اینکه انقلاب اسلامی با سرعت به پیش می‌رود، گفت: امروز جوانان انقلابی جبهه دشمن را بهم ریخته است. شهدای ما در دوران دفاع مقدس از کیان نظام دفاع کردند و جان دادند و امروز ما به واسطه این جانفشانی‌ها در کشور آسوده زندگی می‌کنیم.

رئیس قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا گفت: امروز عرصه خدمت اجتماعی برای ما باز شده و همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید به موضوع کرمانشاه بپردازیم.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید دیدار پیشکسوتان کمیته انقلاب اسلامی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در این گردهمایی دوستانه که با صرف افطار و نماز جماعت همراه بود ، پیشکسوتان کمیته انقلاب اسلامی خوزستان در دیداری با یادآوری فعالیت‌های خود در سال‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بار دیگر با رهبر انقلاب تجدید پیمان کردند.

این پیشکسوتان انقلاب اسلامی همچنین در این مراسم یاد و خاطره شهیدان گرانقدر هشت سال دفاع و حماسه را گرامی داشتند.

نیرو‌های کمیته انقلاب اسلامی در خوزستان به عنوان نیرو‌های مردمی از تمام اقشار پس از مبارزات انقلابی در تمام عرصه‌هایی که می‌توانست به انقلاب آسیب وارد کند ورود و با ایثار و جانفشانی از انقلاب و دستاورد‌های آن دفاع کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است
  • تجدید دیدار پیشکسوتان کمیته انقلاب اسلامی خوزستان
  • رییس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • دیدار اسماعیل هنیه و هیات همراه با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با رهبر انقلاب
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس و هیئت همراه با رهبر معظم انقلاب
  • ضرورت تشکیل اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان
  • نظرسنجی بهترین مستند جبهه فرهنگی انقلاب در سال ۱۴۰۲
  • مجوز احیای بالیخلی چای اردبیل صادر شد