Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@02:25:48 GMT

همه نگاه ها به عملیات نجات تارتار

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۰۵۱۱۵

همه نگاه ها به عملیات نجات تارتار

مهدی تارتار وقتی فصل گذشته هدایت تیم تازه مطرح شده پارس جنوبی را به عهده گرفت کمتر کسی فکر می کرد در میان آن همه تیم مدعی با سابقه حضور در لیگ برتر این پارس جنوبی باشد که به عنوان قهرمان مسابقات به لیگ برتر راه یابد. تارتار اما به این مهم دست پیدا کرد و از آن جالب تر در نیم فصل اول لیگ برتر با نتایج خیره کننده اش یکی از دو تیم اول بالای جدول بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارس البته در 5 بازی دوربرگشت چهار مساوی و یک باخت به دست آورده که البته این اتفاق در نبود برخی از مهره های اصلی این تیم و در رقابت های دشوار نیم فصل دوم رقم خورده است.

تارتار ناجی سقوط کننده ها

سرمربی جوان و 46 ساله تیم پارس جنوبی با مجموعه یک دست و جوان لیگ برتر را بهتر از بسیاری از مدعیان که ستاره های بزرگ و گرانقیمتی را در اختیار داشتند آغاز کرد و هنوز هم جایگاهی خوب در جدول دارد. تارتار اما کار مهم را آنجایی انجام داد که پارس جنوبی را به لیگ برتر آورده و حالا می تواند در اولین سال حضورش سهمیه لیگ قهرمانان را هم بگیرد.

نگاهی تاریخی

تارتار در لیگ دهم و از هفته هشتم جانشین رسول کربکندی شد. کربکندی هشت هفته هدایت را آهن را به عهده داشت و سه باخت، یک مساوی و یک برد به دست آورد و از همین هفته تارتار روی نیمکت این تیم نشست. راه آهن با این نتایج در آستانه سقوط بود اما تارتار با 7 برد، 10 مساوی و 9 باخت توانست راه آهن را با 35 امتیاز در لیگ برتر نگه دارد.

او در داماش و در لیگ دوازدهم  بعد از هفته هجدهم و از بازی با صنعت نفت هدایت این تیم را به عهده گرفت. تیمی که با قاسمپور در نیم فصل اول تیم را تا رتبه هفتم آورده بود از نیم فصل دوم جای خودش را به تارتار داد و او در رده هفتم جدول رده بندی لیگ را پایان برد.  تارتار در ادامه از هفته هفدهم لیگ سیزدهم هدایت تیم صبای قم را به عهده گرفت و در این سال توانست صبا را تا رتبه نهم جدول بالا بیاورد. در لیگ چهاردهم او 11 هفته مربی راه آهن بود و با این تیم 5 مساوی 3 باخت و 3 برد به دست آورد و بعد از آن جای خودش را به توپالیدیس داد. او در ادامه لیگ چهاردهم و از هفته هفدهم هدایت تیم صبای قم را به عهده گرفت. او در این سال توانست صبا را تا رتبه نهم جدول بالا بیاورد.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویسی برای نجات فولاد

تیم فوتبال فولاد خوزستان که در لیگ بیست و سوم روزهای خوبی را تجربه نکرد، با چهارمین مربی فصل خود به دنبال تغییر روند فعلی و بقا در لیگ برتر است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی 4 روز مانده به پایان سال 1402 به عنوان سرمربی جدید فولاد خوزستان انتخاب شد تا چهارمین سرمربی این تیم در فصل بیست و سوم لیگ، لقب بگیرد. شاگردان ویسی بعد از برگزاری بازی هفته بیست و یکم مقابل استقلال خوزستان یک هفته در تعطیلات به سر بردند و از روز چهارم فروردین تمرینات خود را آغاز کردند. این تیم که با 20 امتیاز در رده دوازدهم جدول جای گرفته، در هفته بیست و دوم لیگ باید مقابل هوادار قرار بگیرد که با اختلاف یک امتیاز یک رده پایین‌تر از آنها در جدول قرار دارد.

در این مدت، برگزاری 3 بازی تدارکاتی همسو با تمرینات در دستور کار نماینده استان خوزستان قرار داشت که مقابل فولاد نوین با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. 2 بازی دوستانه دیگر مقابل صنعت نفت و یکی از تیم‌های آکادمی در دستور کار شاگردان ویسی قرار دارد. برنامه کاری فولاد را در روزهای ابتدایی سال 1403 در زیر مشاهده می‌کنید:

چنین برنامه‌ریزی از سوی ویسی برای نمایندگان خوزستان مسبوق به سابقه است. او فصل گذشته با برنامه‌ریزی تقریباً مشابه‌ای که برای صنعت نفت داشت، توانست این تیم را از خطر سقوط نجات بدهد. هر چند اوضاع مالی و زیرساختی فولاد خوزستان تفاوت زیادی با شرایط نفت در لیگ برتر دارد و باید دید با این شرایط این مربی می‌تواند در فولاد نتایج خوبی بگیرد یا به سرنوشت مربیان دیگر تیم در فصل جاری دچار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان
  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • برنامه ویسی برای نجات فولاد
  • تصادف مرگبار سوناتا با پژوپارس؛ ۹ نفر جان باختند
  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • افتتاح مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان
  • مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • حوادث هفته اول نوروز در کرج یک فوتی و ۶ مصدوم بر جا گذاشت
  • توپ از دست مسعود نمی‌افتد!