Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@15:57:55 GMT

جشنواره گل السد با حضور پورعلی‌گنجی

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۰۵۱۷۰

السد در حضور مرتضی پورعلی‌گنجی توانست با ۶ گل حریف خود را در هم بکوبد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر یک دیدار برگزار شد. در این دیدار السد جشنواره گل به راه انداخت و توانست با شش گل السیلیه را در هم بکوبد.

مرتضی پور علی گنجی ستاره ایرانی السد در این دیدار ۹۰ دقیقه در ترکیب اصلی تیمش بازی کرد اما نتوانست گلزنی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

السد با پیروزی که در این دیدار به دست آورد ۳۱ امتیازی شد و با چهار امتیاز اختلاف نسبت به الدحیل در رده دوم جدول رده بندی باقی ماند.

منبع: ایسنا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه یابی ۱۰۲ طرح فناورانه به مرحله داوری جشنواره شیخ بهایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ دبیر هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی گفت: از بین ۴۸۱ طرح حائز شرایط برای حضور در جشنواره، ۱۰۲ طرح به سومین مرحله داوری یعنی داوری میدانی و تخصصی راه یافته‌اند.

سعید آجلی افزود: از بین شرکت کنندگان و ثبت نام کنندگان اولیه هجدهمین دوره این جشنواره ملی و مورد تأیید وزارت علوم، ۴۸۱ طرح حائز شرایط حضور دارند که پس از دو مرحله داوری اولیه و آنلاین، ۱۰۲ طرح به مرحله سوم راه یافته‌اند.


وی گفت:از این تعداد ۳۹ طرح در شاخه فن آفرینی و ۶۳ طرح در شاخه طراحان کسب‌وکار صلاحیت حضور در مرحله داوری تخصصی را به دست آوردند. این مرحله نیز از اوایل اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و همچنان نیز طرح‌ها به صورت میدانی در حال بررسی است.


دبیر هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی ادامه داد: سومین مرحله داوری طرح‌های راه یافته تا اواسط اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت و در نهایت فینالیست‌های این دوره از جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی را مشخص می‌کند.


آجلی گفت: فرآیند داوری طرح‌های این دوره به دلیل سطح بالای شرکت کنندگان با چالش‌های مخصوص به خود رو به رو بود، اما در نهایت علی رغم دشواری در مسیر انتخاب طرح‌های برتر در هر مرحله، به کمک تیم داوری جشنواره طرح‌های شایسته برای حضور در مراحل بالاتر داوری انتخاب خواهند شد.


شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان متولی برگزاری این جشنواره معتبر حوزه فن آفرینی کشور، تاکنون به عنوان حلقه واسط میان دولت، صنعت و دانشگاه در جهت توسعه اقتصادی مبتنی بر دانش و نهایتاً تبدیل علم به ثروت در کشور ایفای نقش کرده و در حال حاضر حدود ۷۰۰ واحد دانش‌بنیان و فناور را در خود جای داده است.

دیگر خبرها

  • گنجی: خیلی از بچه‌های درجه یک بخاطر خستگی از برنامه جدا شدند/ افت مخاطب نداشتیم
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • محله‌های همدان قدیم مرز بندی داشتند / در کاوش از میدان مرکزی همدان هیچ گنجی یافت نشد
  • حزباوی در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی
  • رئال مادرید ۱ - بارسلونا ۱ / گزارش لحظه به لحظه
  • حضور ۱۳ اثر در جشنواره پانزدهم تئاتر بچه‌های مسجد
  • راه یابی ۱۰۲ طرح فناورانه به مرحله داوری جشنواره شیخ بهایی
  • کاسورلا: مربیگری، ژاوی را عوض کرده است/ او داد هم نمی‌زد!