Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛محمد رسولی راد،رئیس کمیته امداد شهر سردرود  بیان کرد: 27 سری جهیزیه به ارزش 80 میلیون تومان در 10 ‌ماهه سال جاری به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شهر سردرود پرداخت ‌شده است.

وی ادامه داد: 67 میلیون و 660 هزار تومان از مبالغ پرداخت‌شده از اعتبارات دولتی و ما بقی از منابع امداد تأمین‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد شهر سردرود گفت: برای پایداری نظام خانواده و جلوگیری از طلاق زوج‌های جوان، برای دختران و پسران جوان تحت حمایت کلاس‌های آموزش همسرداری، احکام، اخلاق، بهداشت فردی و پیشگیری از ایدز و اعتیاد برگزار می‌شود.

وی همچنین بابیان اینکه یک خیر تهرانی 12 دستگاه یخچال و 12 تخته فرش 9 متری به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد سردرود اهدا کرده است، افزود: ارزش ریالی این کمک‌ها 23 میلیون و 340 هزار تومان برآورد شده است.

رسولی راد در پایان با اشاره به اینکه 15 نوعروس تحت حمایت در سردرود پشت نوبت دریافت کمک هزینه تأمین جهیزیه قرار دارند، گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک خیران زمینه ازدواج این جوانان را نیز محیا کنیم تا زندگی مشترک خود را به زودی آغاز کنند.

انتهای پیام/خ

کمک هزینه 80میلیون تومانی به نو عروسان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۵۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات هرمزگان گفت: امسال مردم مومن هرمزگان بیش از بیست میلیارد و ۳۸۴ میلیون تومان زکات فطریه پرداخت کردند.
باسره افزود: زکات‌ها به صورت نقدی و غیر نقدی در ۹۱۰ پایگاه در مصلی‌ها و مراکز برگزاری نماز عید فطر جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید؛ توزیع خرما بین خانواده‌های ایتام در هرمزگان
وی گفت: زکات جمع آوری شده در هرمزگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سوی کمیته امداد به حساب نیازمندان واقعی استان که از قبل شناسایی شده بودند، واریز شد.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: بیشترین فطریه جمع آوری شده در عید فطر امسال به شهرستان‌های پارسیان، بندرعباس و جزیره قشم اختصاص داشته است.

دیگر خبرها

  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی