Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداری، مالی و برنامه‌ریزی فرمانداری بهارستان گفت: به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان بهارستان رفع مسائل مربوط به بیمه کارگران در دستور کار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بهارستان قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بهارستان به ریاست سیف‌الله علامی معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرمانداری شهرستان بهارستان و با حضور حسین ناطقی‌پور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بهارستان، شیدا آکار رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان در محل دفتر معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علامی در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بهارستان در رابطه با جزئیات این جلسه، اظهار داشت: این نشست در راستای رسیدگی و رفع مشکلات 10 واحد تولیدی نیمه فعال در سطح شهرستان بهارستان تشکیل شد.

وی در ادامه باتاکید براهمیت رسیدگی به واحدهای تولیدی سطح شهرستان، تبیین کرد: ارائه تسهیلات جهت تکمیل ظرفیت تولیدی واحدهای تولیدی از جمله تصمیمات موثری بود که در این جلسه اتخاذ شد، تا گام دیگری در راستای بهبود شرایط واحدهای تولیدی بهارستان برداشته شود.

معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی بهارستان در رابطه با توجه مسئولان شهرستان به وضعیت کارگران بهارستانی، بیان داشت: حل مشکلات مربوط به بیمه کارگران و همچنین پیگیری مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی سطح شهرستان از موضوعاتی بود که در این جلسه درباره آن بحث شد‌.

وی درپایان باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت اقتصاد مقاومتی و گام برداشتن در راستای اشتغال‌زایی برای جوانان، افزود: تصمیمات موثری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بهارستان در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و خدمت به شهروندان بهارستانی گرفته شد و در پایان این جلسه اعضای کارگروه در خصوص طرح‌ها و برنامه‌های این کارگروه بحث و گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، این ۶ طرح در حوزه خدمات رفاهی، گردشگری، خدماتی و صنعتی در مناطق مختلف استان بودند.
ضامن فرمدیرکل سرمایه گذاری استان گفت: در سال گذشته ۵۲ طرح با تلاش کارگروه رفع موانع تولید به چرخه تولید بازگشتند.

دیگر خبرها

  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان