Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@23:28:09 GMT

عکس: اسحاق جهانگیری در پوششی عجیب!

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۰۵۲۲۸

عکس: اسحاق جهانگیری در پوششی عجیب!

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برای افتتاح چندین طرح صنعتی و تولیدی ، بازدید از محورهای ورودی و خروجی استان، بزرگراه ها و به ویژه احداث ادامه بزرگراه همت استان البرز سفر کرد. سرویس عکس و فیلم فردا: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برای افتتاح چندین طرح صنعتی و تولیدی ، بازدید از محورهای ورودی و خروجی استان، بزرگراه ها و به ویژه احداث ادامه بزرگراه همت استان البرز سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  لینک کوتاه خبر: farda.fr/003FMA

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران

تین نیوز

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بر ضرورت به اتمام هرچه سریعتر پروژه های عمرانی نیمه کاره در معابر پایتخت تاکید کرد و گفت که لازم است پل های عابر پیاده مکانیزه معیوب نیز رفع نقص شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ مصطفی زینی وند پس از پایان اولین نشست مشترک پلیس راهور تهران بزرگ و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، به توافقات و مصوبات این جلسه اشاره کرد و گفت: هماهنگی و همکاری هر دو مجموعه پلیس راهور تهران بزرگ و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در راستای اجرای فعالیت های عمرانی از جمله؛ بهسازی معابر شهر تهران با انجام عملیات تراش و روکش آسفالت معابر علی الخصوص معابر بزرگراهی و تسریع در روند اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی فعال در سطح شهر از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود. 

زینی وند ادامه داد: پروژه احداث شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) و تقاطع غیر همسطح در میدان فتح، پروژه احداث زیرگذر جنت آباد- بزرگراه شهید آبشناسان، پروژه احداث زیرگذر بزرگراه شهید حکیم- تقاطع بلوار تعاون، پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح در تلاقی بزرگراه های شهید نواب صفوی - شهید تندگویان، پروژه احداث دوربرگردان غیر همسطح بزرگراه شهید چمران- محدوده بوستان گفت وگو، پروژه احداث دسترسی بزرگراه شهید چمران به بزرگراه شهید همت به سمت غرب و... از جمله پروژه های عمرانی است که در دستورکار قرار دارد.

وی تصریح کرد: لزوم رفع نقص پل های عابر پیاده مکانیزه معیوب سطح شهر از موارد مهم این تعامل است و مقرر شده است که تمامی پروژه های عمرانی در سریع ترین زمان ممکن به اتمام برسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • اسحاق جهانگیری: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران بود | سال ۱۳۹۵ استثنا بود
  • رفع ۴۰۰ نقطه پرحادثه در کشور/ احداث بزرگراه اهواز خرمشهر در دستور کار
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • اسحاق جهانگیری: صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد
  • اسحاق جهانگیری : صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد
  • اسحاق جهانگیری: صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد /می خواستیم وزیر زن بگذاریم، نگذاشتند /باید مسیرها را باز کنیم
  • انتقاد تند اسحاق بریک: به درد نخورهایی که اسرائیل را به خطر می اندازند
  • تکمیل بزرگراه‌ها نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • تکمیل بزرگراه‌های استان اردبیل نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است