Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@22:20:56 GMT

40 درصد از بودجه شهرداری تا پایان سال محقق می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۰۵۲۷۴

40 درصد از بودجه شهرداری تا پایان سال محقق می شود

به گزارش ایرنا، کاوه فلک افلاکی افزود: بودجه امسال شهرداری اراک، پنج هزار و 840 میلیارد ریال است که از این میزان چهار هزار و 600 میلیارد ریال آن عمرانی و بقیه جاری است.
رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک بیان کرد: ادغام سازمان های شهرداری از سال گذشته صورت گرفته و تعداد آن ها از 14 سازمان به 9 سازمان فعال کاهش یافته و سازمان فناوری اطلاعات و سرمایه گذاری نیز در شرف آغاز به کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فلک افلاکی اضافه کرد: سازمان های تابعه شهرداری توان درآمدزایی بالا دارند و باید این سازمان ها برنامه ریزی مناسبی برای افزایش درآمدها داشته باشند.
در نشست صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک، واگذاری 270 متر از زمین های شهرداری کوی پردیس واقع در پلاک ثبتی 3929 به هیات امنا مسجد برای توسعه مسجد در حال ساخت در این شهرک، توافقنامه بین شهرداری وقت کرهرود و مالکان پلاک های ثبتی 679 و 680 واقع در کرهرود و خیابان شهید رحمتی، تملک ملک دو تن از شهروندان به پلاک ثبتی شماره های753 و 752 به آدرس خیابان شریعتی، خیابان شهید جهانتاش، کوچه شهید عبداللهی که در طرح تعریض شارع 12 متری قراردارد و تملک زمینی به پلاک ثبتی 4591 در انتهای خیابان امام خمینی (ره) به مساحت یک هزار و 753 متر مربع که از این میزان یک هزار و 410 متر در مسیر تعریض قرار دارد، به تصویب رسید.
در ادامه نشست امروز شورای اسلامی کلانشهر اراک، طرح تحقیق و تفحص از شهرداری توسط دو تن از اعضای شورا ارائه شد.
کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این شهر بیش از 520 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
3005/خبرنگار: معصومه صفری *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۵۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد ۲۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد سال ۱۴۰۲، ۱۲ میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که این بودجه در سال جاری ۲۶ میلیارد تومان و در دوازده سرفصل خواهد بود، که این رقم نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

اکبر ایازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به بودجه سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری شهرکرد، اظهار کرد: بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد سال ۱۴۰۲، ۱۲ میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که این بودجه در سال جاری ۲۶ میلیارد تومان و در دوازده سرفصل خواهد بود، که این رقم نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

وی افزود: یک بودجه پنج میلیاردی جداگانه هم برای ساخت فرهنگ سرا با اولویت ساخت در منظریه، ناحیه غرب و خیابان ملت اختصاص داده شد که در مجموع ۳۱ میلیارد بودجه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در نظر گرفته شده است‌.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد با اشاره به بحث ترویج و ارتقا فرهنگ شهروندی، تصریح کرد: در استان ما نخ تسبیحی که بتواند تمام دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی را با همدیگر اتحاد ببخشد و بتواند آن‌ها را متحد کند وجود ندارد.

ایازی ادامه داد: اتفاقات خوبی برای در حوزه فرهنگی با وجود شهردار جدید افتاد که دلیل آن نگاه خوب به مباحث فرهنگی شهر بود.

کد خبر 745210

دیگر خبرها

  • بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد ۲۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است
  • جزئیات بودجه شهرداری همدان در دسترس شهروندان قرار گرفت
  • ۷۰ درصد بودجه سازمان پایانه‌ها صرف مرمت و بازسازی می‌شود
  • ۹۰ درصد اراضی کشاورزی قزوین رفع تداخل شد
  • خارج کردن جسد مرد ۴۲ ساله از چاهی با عمق ۲۰ متر در اراک
  • فاز اول عملیات آبرسانی به ۴ شهر ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • تحقق درآمدی ۸۲ درصدی شهرداری اراک در سال ۱۴۰۲
  • بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اشتغال مددجویان در کرمانشاه محقق شد
  • رشد ۶۸ درصدی بودجه شهرداری علی آباد کتول در سال ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی برای سازمان عمران شهرداری قم