Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریده نظریان شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعضای تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان جانباز و معلول کشور در مدت استقرار در شهر مقدس قم بازی های تدارکاتی را انجام می دهند و از برخی مکان های معنوی نیز بازدید می کنند.
وی بیان داشت: هر چند استان قم هنوز تیم بسکتبال باویلچر بانوان را در لیگ فعال نکرده و هیچ کس از قم عضو تیم ملی نیست ولی این اردو می تواند باعث ایجاد انگیزه در ورزشکاران قمی و فعالیت جدی این رشته ورزشی در هیات باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نظریان بیان داشت: تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران باید 2 هفته بعد از این اردو برای شرکت در مسابقات انتخابی و ورودی بازی‌های آسیایی 2018 عازم تایلند شود تا سهمیه ورود به پارآسیایی جاکارتا را کسب نماید.
مهسا سعادت، فتانه پورآت، ندا فراستی، سمیه کهزادپور، ناهید کرمی، مهدیه خاکباز، زهرا حبیبی، مهری باقرپور، سحر حیدری، لیلا ملکی، رقیه امیری و ثریا نوری از جمله اعضای تیم ملی هستند که در قم حضور پیدا می کنند.
آذر همایون پور سرمربی گری تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان ایران را برعهده دارد.
نظریان همچنین از اعزام تیم منتخب شنای نابینایان استان قم به مسابقات قهرمان کشوری در تهران خبر داد و گفت: این مسابقات از چهارم تا ششم بهمن ماه امسال برگزار می شود.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین اردوی تمرینی تیم ملی والیبال نشسته بانوان

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در رشته والیبال نشسته بانوان از ۱۵ فروردین به میزبانی چین آغاز می‌شود و تنها یک تیم جواز حضور در این پیکار‌ها را کسب خواهد کرد.

تیم ایران در نخستین دیدار انتخابی المپیک مقابل تیم ملی ژاپن صف آرایی می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ فروردین
  • آخرین اردوی تمرینی تیم ملی والیبال نشسته بانوان
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان مقابل ماکائو در کاپ آسیا
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • حضور بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر
  • ۲ بازیکن بوشهری به اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان دعوت شدند
  • مردان بسکتبال با ویلچر برای کسب سهمیه پارالمپیک به پاریس می‌روند
  • بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال باویلچر