Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مصطفی پور گفت: این المپیاد به صورت سراسری و با هدف بالابردن نشاط اجتماعی بدون محدودیت سنی و در 9 رشته ی ورزش از 19 بهمن ماه امسال آغاز و طی مدت یکی هفته برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به ظرفیت بالای مهاباد در حوزه های مختلف ورزشی افزود: در سطح شهرستان مهاباد بیش از 9000 هزار ورزشکار سازماندهی شده که در قالب 43 هیات در 70 باشگاه ورزشی خصوصی و 20 باشگاه دولتی در رشته های مختلف در حال فعالیت هستند که این ظرفیت مهاباد را در رتبه دوم استانی بعد از ارومیه قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مصطفی پور افزود: علاقمندان برای شرکت در این المپیاد ورزشی از پنجم تا 15 بهمن ماه می توانند برای ثبت نام به اداره ورزش و امور جوانان مراجعه کنند.
برگزیدگان این المپیاد به مرحله استانی و سپس به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.
این المپیاد با شعار همه ما برنده ایم در همه رده های سنی برگزار می شود.

انتهای پیام/ع

برگزاری المپیاد ورزشی به مناسبت دهه فجر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۵۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم رهاسازی آب از سد مهاباد به دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، خالید رحمانی ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد احیای دریاچه ارومیه و پیرو ابلاغیه اخیر شرکت مدیریت منابع آب ایران، مرحله دوم عملیات رهاسازی آب از سد مهاباد از ششم فروردین ماه سال جاری با میزان ۳۰ متر مکعب بر ثانیه آغاز شد.

وی همچنین یادآور شد: با رهاسازی این میزان آب، از عموم مردم و ساکنان محلی خواست ضمن رعایت دقیق نکات ایمنی در زمان رهاسازی و پس از آن از نزدیک شدن به حریم و بستر رودخانه‌ها خودداری کنند.

رحمانی از کشاورزان منطقه درخواست کرد در راستای حمایت از برنامه‌های احیای دریاچه ارومیه از برداشت‌های غیر مجاز آب در طول مسیرها برای اهداف زراعی خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون
  • راهیابی ۱۵۷ دانش‌آموز کردستانی به مرحله دوم المپیاد علمی و نانو
  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • اهدای ۳۷۰ واحد خونی در پویش نذر خون فارس
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • عزم اوقاف زنجان برای سرمایه‌گذاری با مشارکت مردم
  • مرحله دوم رهاسازی آب از سد مهاباد به دریاچه ارومیه
  • دریاچه ارومیه میزبان نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی
  • برنامه های ورزش همگانی مازندران منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • برنامه های ورزش همگانی منطبق بر شعار سال پیگیری می شود