Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قم- ايرنا- هيات فوتبال استان قم در اطلاعيه اي اعلام کرد: با توجه به اين که طي ساعات اخير اخباري مبني بر اين که ورزشگاه شهيد حيدريان قم مورد تاييد نمايندگان سازمان ليگ نيست، لازم است اعلام کنيم ورزشگاه حيدريان هيچ‌گونه کم و کاستي براي برگزاري مسابقات ليگ يک ندارد.

به گزارش شنبه شب ايرنا از هيات فوتبال قم، در اين اطلاعيه آمده است: هيات فوتبال استان قم در تاريخ 96/10/17 در نامه‌اي به سازمان ليگ اعلام کرده مسابقه تيم صباي قم در چارچوب هفته بيستم ليگ يک فوتبال کشور در روز يکشنبه يکم بهمن‌ماه را در ورزشگاه شهيد حيدريان برگزار خواهد کرد و تا پايان فصل نيز تيم صبا در اين ورزشگاه از حريفان خود ميزباني مي‌کند، چراکه اداره کل ورزش و جوانان استان به هيات فوتبال قم اعلام نموده زمين چمن طبيعي ورزشگاه يادگار امام راحل قم نياز به بازسازي فصلي دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اطلاعيه ادامه يافته است: به طور قطع مي‌توان گفت تمام امکانات ورزشگاه شهيد حيدريان قم از بسياري ورزشگاه هاي محل برگزاري بازي‌هاي ليگ يک از جمله ورزشگاه‌هاي شهداي هفتم تير بابل، شهيد وطني قائم‌شهر، حافظيه شيراز و غيره بهتر است و شايد اقدام برخي مسئولان سازمان ليگ مبني بر اين که قصد اجازه برگزاري در ورزشگاه شهيد حيدريان را نمي‌دهند، دليل ديگري داشته باشد و خوشايند آقاياني که احتمال عدم نتيجه‌گيري تيم استان‌شان را مي‌دهند، نيست.
اطلاعيه حاکي است: مجددا تاکيد مي‌شود برگزار کننده مسابقات ليگ يک در قم، هيات فوتبال استان است و با توجه به اين که اداره کل ورزش و جوانان استان قم به هيات فوتبال اعلام نموده شرايط برگزاري بازي در ورزشگاه يادگار امام مهيا نيست، بازي فردا يکشنبه يکم بهمن‌ماه بين تيم‌هاي صباي قم و خونه به خونه بابل در ورزشگاه حيدريان برگزار مي‌شود و هماهنگي با شوراي تامين استان نيز صورت گرفته و تمام مقدمات لازم براي برگزاري مسابقات صبا در اين ورزشگاه انجام شده است.
در اين اطلاعيه اضافه شده است: لازم به توضيح است، اگر مشکل مطرح شده از سوي برخي مسئولان، چمن مصنوعي ورزشگاه شهيد حيدريان بوده، نياز به يادآوري است بازي روز گذشته تيم‌هاي سپيدرود و سپاهان در هفته بيستم ليگ برتر در ورزشگاه سردارجنگل رشت که چمن مصنوعي دارد، برگزار شد.
معاون اجرايي باشگاه صباي قم همچنين به ايرنا گفت: هيات فوتبال استان قم حدود يک ماه قبل براي انتقال بازي هاي صباي قم به ورزشگاه شهيد حيدريان به دليل تعميرات ورزشگاه يادگار امام راحل به فدراسيون نامه ارسال کرده و آنها نيز سکوت کردند.
سيد جواد خازني افزود: بر همين اساس، ما براي برگزاري بازي 2 تيم صباي قم و خونه به خونه بابل با دستگاه هاي مختلف استان رايزني و هماهنگي کرده و براي انجام اين بازي تبليغات انجام داديم ولي ظاهرا کميته مسابقات مخالفت کرده و دنبال رايزني هستيم
بازي هاي تيم فوتبال صباي قم تاکنون در ورزشگاه يادگار امام راحل برگزار مي شد. ورزشگاه يادگارامام راحل قم در 20 کيلومتري قم قرار دارد.
تيم فوتبال صباي قم فصل گذشته به ليگ دسته يک باشگاه هاي کشور سقوط کرد و اکنون نيز در قعر جدول رده بندي ليگ دسته يک قرار دارد و در صورت حمايت نشدن از سوي مسئولان، از گزينه هاي اصلي سقوط به ليگ دسته دوم است.
صباي قم روز يکشنبه هفته جاري با تيم خونه به خونه بابل در قم بازي دارد و در 2 هفته گذشته بازي هاي خود را واگذار کرده است.
7401 / 1175 تنظيم: بهمن اطمينان ** انتشار: رضا عليمحمدي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۵۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم

بیشتر از ۶۰ هزار هوادار پرسپولیس و سپاهان برای تماشای الکلاسیکوی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار خواهند کرد.

باتوجه به نتیجه‌ای که در تقابل تراکتور تبریز و استقلال تهران در بازی امروز به‌دست آمد، حالا هواداران پرسپولیس امیدوار هستند با نمایش درخشان شاگردان اوسمار وی را بتوانند در پایان بازی مقابل سپاهان جشن پیروزی برپا کنند و به صدر جدول برسند.

هواداران تیم فوتبال سپاهان اصفهان هم که تعدادشان به بیشتر از هزار نفر می‌رسد در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند و طبیعتاً علاقه‌مند هستند که طلایی‌پوشان نصف‌جهان علی‌رغم نتایج نه‌چندان خوب‌شان در هفته‌های گذشته در برابر پرسپولیس صاحب پیروزی شوند و مانند سال قبل با دست‌پر تهران را از بازی با پرسپولیس ترک کنند.

طرفداران قرمزهای پایتخت قبل از شروع بازی الکلاسیکو با استفاده از فلش‌های موبایل‌های‌شان نورافشانی جالبی را روی سکوهای ورزشگاه آزادی به‌نمایش گذاشتند و تقریباً برای حمایت از پرسپولیس حضور بیشتر از ۶۰ هزار نفری دارند.

کد خبر 749852

دیگر خبرها

  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم