Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@10:37:50 GMT

مرگ پدرزن در جدال با داماد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۰۵۶۹۸

مرگ پدرزن در جدال با داماد

جدال پدرزن و داماد در شهر شاهرود یک کشته و یک مصدوم داشت.

ایران آنلاین / سرهنگ سید مجتبی اشرفی- فرمانده انتظامی شهرستان- گفت: شامگاه جمعه درگیری خانوادگی در شهر شاهرود - استان سمنان - گزارش شد. پس از حضور مأموران در محل مشخص شد پدرزن و داماد خانواده با هم به مشاجره و درگیری پرداخته‌اند که بر اثر این حادثه مرد 67 ساله جان باخته و دامادش نیز دچار ضربه مغزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجودی که احتمال سکته مرد میانسال نیز وجود دارد، تحقیقات برای تعیین علت اصلی مرگ ادامه دارد. تلاش تیم پزشکی نیزبرای نجات داماد نیمه جان ادامه دارد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال شهرداری ارومیه برای بقا در آخرین دیدار سال

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران شنبه 26 اسفند به پایان رسید.

در پایان این مرحله سه تیم فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران و شهداب یزد به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند و تیم چهار در دیدار سوم طبیعت و شهرداری ارومیه مشخص می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان لیگ سومین دیدار طبیعت و شهرداری ارومیه ساعت 19:30 دقیقه دوشنبه 28 اسفند در سالن فدراسیون والیبال آغاز می‌شود.

حسین پورکاشیان به عنوان نماینده سازمان لیگ و بهروز جعفری به عنوان ناظر فنی و داوری، نظارت بر آخرین دیدار لیگ برتر مردان در سال 1402 را برعهده دارند.

همچنین کیوان عابدزاده، قادر صادقی و میثم پارسه به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک این مسابقه قضاوت خواهند کرد.

دیدار اول این دو تیم در روز پنج‌شنبه بیست‌وچهارم اسفند و در دور رفت با نتیجه سه بر دو به نفع تیم شهرداری پایان یافته بود

 در دیدار دوم نیز تیم والیبال شهرداری ارومیه در برابر طبیعت اسلامشهر با نتیجه سه بر دو شکست خورد.

 

 

دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان روزهای پنجم و هفتم فروردین سال 1403 پیگیری خواهد شد و در صورت نیاز به مسابقه سوم، تیم‌ها روز نهم فروردین به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

دیگر خبرها

  • برادر داماد رئیسی پشت کاظم صدیقی ایستاد | روحانیت انقلابی و ولایی آماج حملات دشمن است
  • جدال شهرداری ارومیه برای بقا در آخرین دیدار سال
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق شاهرود و مهدیشهر
  • دفاع تمام قد برادر داماد رئیسی از کاظم صدیقی
  • دفاع تمام قد برادر داماد رئیسی از کاظم صدیقی در ماجرای تخلف هزار میلیاردی
  • جدال بر سر دستمزد ۱۴۰۳ ادامه دارد/نگاه کارگران به جلسه امروز شورای عالی کار
  • تمسخر مرغ سحر توسط داماد حاتمی کیا روی آنتن
  • بسطام سیر روح آدمی بر روی ابرها/ اینجا مهد عرفان و تمدن است
  • توزیع یک هزار بسته های معیشتی در شاهرود
  • طرح گلگشت نوروزی شرکت نفت منطقه شاهرود آغاز شد