Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@03:32:11 GMT

لوداب بارانی‌ترین شهر کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۰۵۸۰۳

لوداب بارانی‌ترین شهر کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بارندگی‌های امروز ۳۰ دی‌ماه، لوداب با ثبت ۲۷.۵ میلی‌متر بارش باران در بین شهرهای این استان بیشترین بارندگی را داشت. ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

فرج الله شکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: لوداب و لیکک در بارش‌های روز شنبه 30 دی ماه تا 18:30 دقیقه به ترتیب بیشترین و کمترین بارندگی‌ها را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح میزان بارش نقطه‌ای حاصل از سامانه بارشی اخیر در مراکز شهرستان‌ها و بخش‌های استان تا ساعت 18:30 عصر امروز عنوان کرد: میزان بارش‌های لوداب 27.5میلی‌متر، قلعه رئیسی 19 میلی‌متر، یاسوج 15.6 میلی‌متر، چیتاب 15 میلی‌متر، لنده 14 میلی‌متر، قلعه دختر 13 میلی‌متر و سی سخت 9.6 میلی متر بوده است.

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه میزان بارش‌های اخیر در دهدشت 7.1 میلی‌متر بوده است، ادامه داد: در باشت 6 میلی‌متر، چرام 5 میلی متر و دوگنبدان 4.8 میلی‌متر بارش باران داشته‌ایم.

شکوهی میزان بارش‌های امامزاده جعفر را 4 میلی‌متر عنوان کرد و افزود: در شهرستان لیکک 3.5 میلی‌متر باران بارید.

انتهای پیام/ش

R41452/P1377/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۵۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شدت بارش‌ها در چه مناطقی از استان کهگیلویه و بویراحمد است؟

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سامانه بارش‌ها پیش رو عمدتاً در مناطق کهگیلویه، لنده، مارگون، دنا و بویراحمد پیش‌بینی می‌شود.

علی کرمی امروز، یکشنبه، ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ در نشست ستاد پیشگیری و هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان افزود: تاکنون میزان بارش‌های این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵۰ میلی متر و نسبت به بلند مدت ۱۰۲ میلی متر کاهش داشته است.

وی با اشاره به صدور هشدار قرمز نسبت به ورود یک سامانه بارشی قوی و سنگین از روز سه شنبه به این استان‌ اظهار کرد: در صبح روز سه شنبه تا قبل از ظهر چهارشنبه بارش سنگینی در استان خواهیم داشت و از مردم درخواست دارم که خود مراقبتی را مدنظر قرار دهند.

مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این سامانه همه مناطق استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: شدت این بارش‌ها در مناطق لنده، چاروسا، دیشموک، لودابف مارگون، دنا و یاسوج بیشتر خواهد بود.

کرمی بیان کرد: در پی این سامانه بارشی بارش برف را در قلل مرتفع شاهد خواهیم بود.

همچنین مرادعلی پیوند، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه بارشی پیش رو که هواشناسی نسبت به ان هشدار قرمز صادر کرد، همه نقاط این استان را در بر می‌گیرد.

وی با اشاره با اینکه شدت بارش‌ها نسبت به دیگر سامانه‌ها زیاد است، افزود: این سامانه بارشی همه نقاط مختلف استان را در بر خواهد گرفت.

پیوند با اشاره برنامه‌ریزی و انجام اقدامات ضروری متولیان قبل از آغاز بحران اظهار کرد: آماده باش مدیران نقش مهمی در مدیریت بحران خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر مدیریت دانش دستگاه‌ها در شناسایی نقاط حادثه خیز خاطرنشان کرد: هماهنگی و هم افزایی بین دستگاهی بسیار مهم و ضروری است.

پیوند بر اطلاع‌رسانی جامع اعضای مدیریت بحران تاکید و تصریح کرد: باید همه سالن‌های ورزشی و مکان‌ها برای اسکان اضطراری مردم و مسافران و گردشگران نوروزی نیز تجهیز شود.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: نیاز است شبکه دهیاران در روستاها برای خدمات‌رسانی بهتر در سطح مناطق مختلف تشکیل شود.

به گزارش ایسنا، در این نشست همه دستگاه‌های اجرایی دولتی، خدمات‌رسان و امدادی از جمله جهاد کشاورزی، شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، مخابرات و فناوری اطلاعات و ارتباطات، اورژانس، هلال احمر، برق، آتش نشانی، امور عشایر، راهداری، آب و فاضلاب و... بر آماده باش همه نیروها و کارکنان خود تاکید داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احتمال سر ریز شدن سد‌های استان کهگیلویه و بویراحمد
  • بارش باران بیشتر از دوبرابرمتوسط سالیانه درجنوب سیستان وبلوچستان
  • شدت بارش‌ها در چه مناطقی از استان کهگیلویه و بویراحمد است؟
  • آماده باش کهگیلویه و بویراحمد در پی صدور هشدار قرمز نسبت به باران‌های شدید
  • پیش‌ بینی بارش ۱۰۰ میلی‌متری طی روزهای پایانی سال در کهگیلویه و بویراحمد
  • ایذه و دهدز پربارش‌ترین نقاط خوزستان
  • هشدار قرمز هواشناسی نسبت به بارش سنگین باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • ادامه ناپایداری های جوی کهگیلویه و بویراحمد تا روز یکشنبه
  • ثبت بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه کشاورزی اهواز
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد