Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@18:41:09 GMT

دستگیری روانشناس قلابی!

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۰۶۰۶۶

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری روانشناس قلابی که در یکی از شبکه های اجتماعی زن جوان گیلانی را خودکشی تشویق کرده بود، در یکی از استان های مرکزی کشور خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ ايرج محمدخاني با اعلام اين خبر گفت: در پي ارجاع یک فقره پرونده از دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهي زن جوان گیلانی مبني بر اينکه فردي با معرفی خود به عنوان خانم روانشناس در شبکه هاي اجتماعي وی را فریب داده و پس از اطلاع از مشکلات روحی و روانی نامبرده، باعث تحريك وی به خودکشی شده، موضوع در دستوركار اين پليس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان گيلان افزود: با تحقيقات از بزه دیده و پي جويي هاي فني و پليسي، كارآگاهان پليس فتا موفق شدند روانشناس قلابي شبکه اجتماعي موبايلي را كه مردي 25 ساله، اهل و ساکن يكي از استان هاي مركزي بود، شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي وي را دستگير كنند.

سرهنگ محمدخاني اظهار داشت: با توجه به ادله ديجيتال كشف شده، متهم به صراحت به بزه انتسابي و اينكه با سوء استفاده از عنوان جعلی " روانشناس " در شبکه اجتماعي، بزه دیده را که از مشکلات روحی و روانی رنج می برده اغفال و وی را تحريك و ترغیب به خودکشی كرده است، اعتراف كرد.

رئيس پليس فتا استان گيلان در پايان با بيان اينكه متهم پس از معرفي به مرجع قضایی با صدور قرار وثیقه روانه زندان شده و پرونده متهم براي شناسايي ساير بزه دیدگان در پليس فتا مفتوح و درحال رسيدگي مي باشد، از شهروندان خواست در صورت مواجهه با موارد اين چنيني مي توانند با مراجعه به پليس فتا فرماندهي انتظامي استان گيلان موضوع شکايت خود را پيگيري نمايند.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۶۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک قلابی در خاتم یزد دستگیر شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی دادگستری یزد، "محمد فیاض فر" افزود: در این عملیات علاوه بر کشف قریب به چهار هزار عدد قرص متادون، مقادیر قابل توجهی از قرص های مسکن و کپسول های خالی دارویی توسط عوامل انتظامی کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: متهم بدون هرگونه تحصیلات و دانش مربوطه، با پودر و مخلوط کردن تعدادی قرص از جمله ماده مخدر متادون که وابستگی و اعتیاد شدیدتری از اکثر موادمخدر سنتی و صنعتی دارد، آنها را در کپسول های خالی ریخته و با مبالغ گزاف و در قالب نسخه اقدام به فروش به متقاضیان ترک اعتیاد نموده است.

وی افزود: در همین راستا متهم پس از تفهیم اتهام با قرار تأمین متناسب راهی بازداشتگاه و رابطین وی در سایر شهرستان ها نیز شناسایی شدند.

فیاض فر تصریح کرد: به لحاظ عدم وجود شرایط بهداشتی نگهداری داروها و عدم اطلاع از نوع ترکیبات دارویی، عوارض احتمالی آن در دست بررسی می باشد.

خاتم در ۲۴۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی
  • دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در بوکان
  • دستگیری زنی که با موتور موادفروشی می‌کرد
  • پزشک قلابی در خاتم یزد دستگیر شد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز