Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش شهرستان الیگودرز گفت: مدارس شهرستان الیگودرز در تمام مقاطع تحصیلی فردا یکشنبه به دلیل برودت هوا از ساعت 9 صبح آغاز به کار می کنند.

فیروز ذلقی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مدارس روستاهایی که هنوز راه ارتباطی آنها باز گشایی نشده است روز یکشنبه تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: برودت هوا و سرمای شدید علت تاخیر در بازگشایی مدارس برای روز یکشنبه در شهرستان الیگودرز است.
مدیر آموزش و پرورش الیگودرز افزود: مدیران مدارس ترتیبی اتخاذ کنند تا طبق روال همیشه مدارس باز باشند تا دانش آموزانی که بدلیل بی اطلاعی از ساعت آغاز به کار به مدرسه مراجعه می کنند، پشت در مدرسه نمانند.
بارش برف سنگین از عصر جمعه باعث مسدود شدن تعدادی از روستاهای الیگودرز و سرمای هوا شد.
الیگودرز در شرق لرستان قراردارد.
7279/3022
خبرنگار: جابراسدی ** انتشاردهنده: احسان کردی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا مدارس خوزستان تعطیل شد

بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران استان خوزستان مدارس نوبت صبح فردا _سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ در برخی شهرهای خوزستان غیر حضوری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل مدیریت بحران و بر اساس اعلام دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا با توجه به وضعیت وقوع پدیده گردوغبار و پیش‌بینی احتمال تداوم آن، فردا_سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ کلیه مقاطع تحصیلی اعم از پیش دبستان، دبستان، راهنمایی و دبیرستان در نوبت صبح شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی، آبادان، خرمشهر و شادگان به‌صورت غیرحضوری اعلام شدند

کد خبر 749209

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • «شروود» یک سریال جنایی در شبکه چهار
  • آغاز عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی از یکشنبه هفته آینده
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند