Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره حمل‌ و نقل جاده‌ای شهرستان چادگان گفت: خوشبختانه کلیه مسیرها شهرستان چادگان، توسط نیروهای اداره حمل‌ و نقل جاده‌ای باز و تردد در آن ها صورت می گیرد و هیچ گونه مشکلی از لحاظ بحث خروج از جاده ای خودروها را نداشتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازچادگان نا؛ بارش برف ازامروز در چادگان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره هواشناسی چادگان در این خصوص گفت: با ورود سامانه بارشی، میزان بارندگی برف در بخش مرکزی چادگان 7 سانتی متر و در بخش چنار رود به ۱۲ سانتی متر رسید، که این میزان در ارتفاعات شهرستان بیش از 20 سانتی متر ثبت شده است.

حسن عسگری، میزان بارش سال جاری از اول مهر تا صبح امروز ( 30 دی ماه) در شهر چادگان را ۱۶.۶ میلی متر دانست و افزود: میزان بارش برف و باران نسبت به سال گذشته تا این لحظه، 153.8 میلی متر بارش بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین میزان بارش سال جاری از اول مهر تا صبح امروز در بخش چناررود  شهرستان چادگان 50 میلی متر است که نسبت به سال گذشته 178میلی متر کاهش داشته است.

عسگری با اشاره به وضعیت دمای هوای شهرستان طی روز های اخیر خاطرنشان کرد: دمای هوای چادگان، از صبح فردا تا اواسط هفته آینده، 8 تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

حیدر علی عویدی هم در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت: با شروع بارش برف از صبح امروز، عملیات برف روبی و نمک پاشی در محورهای اصلی و فرعی شهرستان چادگان توسط ماشین آلات این اداره در حال بازگشایی است.

رئیس اداره حمل‌ و نقل جاده‌ای شهرستان چادگان افزود: در این عملیات یک دستگاه گریدل و دو دستگاه کامیون برف‌روب و نمک‌پاش در محور بخش مرکزی و همچنین یک دستگاه گریدل و سه دستگاه برف‌روب و نمک‌پاش در بخش چناررود، در حال برف‌روبی و نمک‌ پاشی هستند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه کلیه مسیرها شهرستان با توسط نیروهای اداره حمل‌ و نقل جاده‌ای باز و تردد در آن ها صورت می گیرد و هیچ گونه مشکلی از لحاظ بحث خروج از جاده ای خودروها را نداشتیم.

عویدی با اشاره به لغزنده بودن راه های روستایی و مناطق صعب العبور شهرستان چادگان از کلیه رانندگان که قصد عزیمت به این شهرستان را دارند درخواست کرد: وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ و وسایل ایمنی مجهز کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۶۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۶ داوطلب نهایی طرح نهضت ملی مسکن در چادگان

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان چادگان گفت: حدود ۲۰ هکتار زمین جهت پروژه جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن به محدوده شهر چادگان الحاق و به بنیاد مسک چادگان تحویل شده است که ۲۵۶ نفر داوطلب نهایی برای طرح ملی مسکن وجود دارد.

خصوص طرح نهضت ملی مسکن و تأخیر در تحویل زمین به مردم اظهار کرد: برای طرح ملی مسکن در شهرستان چادگان تا کنون اباذر جعفرپور در گفت وگو با خبر انگار ایمنا در اصفهان در ۲۵۶ نفر داوطلب نهایی وجود دارد که پیامک واریز وجه برای آن‌ها ارسال شده است.

وی افزود: متقاضیان تا ۲۰ روز آینده فرصت دارند که ۴۰ میلیون آورده اولیه را واریز کنند و پس از آن یک جلسه قرعه کشی در شهرستان انجام می‌شود.

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان چادگان خاطر نشان کرد: علت طولانی شدن این طرح در شهرستان چادگان عدم الحاق زمین‌ها در محدوده شهری بود.

جعفر پور اضافه کرد: اسفند سال گذشته کمیسون ماده ۵ آن برگزار و حدود ۲۰ هکتار زمین جهت پروژه جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن به محدوده شهر چادگان الحاق و به بنیاد مسکن چادگان تحویل شده است.

وی بیان کرد: تا کنون حدود پانصد و هفتاد نفر ثبت نام اولیه شدند و در مرحله اول ۲۵۶ نفر تأیید شده‌اند و دیگر متقاضیان در مرحله تکمیل مدارک هستند.

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان چادگان تصریح کرد: در شهر رزوه ۲۱۰ نفر ثبت نام اولیه شدند که در مرحله اول، ۹۹ نفر تأیید شده‌اند و دیگر متقاضیان در مرحله تکمیل مدارک هستند.

کد خبر 744160

دیگر خبرها

  • انعقاد ۵ قرارداد روکش آسفالت جاده‌های شهرستان درمیان
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعلام شد
  • لزوم پرهیز از سفر‌های غیرضروری به جنوب استان کرمان
  • رانندگان از سفرهای غیرضروری به جنوب استان کرمان خودداری کنند
  • صاعقه در پنجاب بلوچستان جان ۲۵ نفر را گرفت
  • تردد بیش از ۵۰۱ هزار و ۷۰۰ خودرو در جاده‌های زنجان
  • بارش برف در گردنه تیوان/نیروهای راهداری در حالت آماده‌باش
  • ۲۵۶ داوطلب نهایی طرح نهضت ملی مسکن در چادگان
  • بارش‌ها در خراسان رضوی تا صبح دوشنبه ادامه خواهد داشت
  • افزایش ۱۷ درصدی تردد های ساعتی اصفهان