Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماجرای بدل ایرانی لیونل مسی دیشب در رسانه ها داغ شد. بی اعتنایی اسطوره فوتبال بارسا به بدل ایرانی خود باعث شد واکنش ها علیه رضا پرستش اوج گیرد و برخی از خبرنگاران به یاد آورند که چند سال قبل رونالد با خوشحالی به استقبال این فرد رفت و با او در فرودگاه استانبول دیدار کرد.

ایران آنلاین /

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه رهگیری موشک‌های ایرانی را تکذیب کرد

ترکیه ادعا‌های مطرح شده مبنی بر رهگیری موشک‌های شلیک شده ایران به سوی سرزمین‌های اشغالی توسط رادار‌های این کشور را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از آناتولی، «مرکز مبارزه با اطلاعات نادرست ترکیه» اعلام کرد که ادعای مقابله و رهگیری موشک‌های ایرانی شلیک شده به سوی اسرائیل تواسط پایگاه راداری کوراجیک در منطقه ملاتیا در ترکیه صحت ندارد.

این مرکز که وابسته به اداره ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه است در بیانیه‌ای تاکید کرد که ادعا‌ها در این خصوص واقعیت ندارد.

در این بیانیه آمده است: پیش از این نیز ادعا‌های مربوط به پایگاه راداری کوراجیک که در پی دیدار رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه و اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس مطرح شد، را تکذیب کرده بودیم. این ادعا‌ها صحت ندارد و بار دیگر به‌طور عامدانه مطرح شد. اطلاعات دریافتی از پایگاه راداری کوراجیک تنها در چارچوب قوانین ناتو و با اعضای این ائتلاف به اشتراک گذاشته می‌شود. به اشتراک گذاشتن این اطلاعات با کشور‌هایی که در ائتلاف ناتو نیستند مانند اسرائیل وارد نیست.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ترکیه همواره درکنار برادران فلسطینی ایستاده و در هر شریطب به این کار ادامه خواهد داد و نباید به این ادعا‌ها و گمراهی‌ها توجه کرد.

نیروی هوا فضای سپاه اخیرا در پاسخ به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، بیش از ۳۰۰ موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی پرتاب کرد.

دیگر خبرها

  • کتک خوردن ورزشکار ایرانی از تماشاچیان پس از رفتار غیر حرفه‌ای با مجری زن مسابقه (فیلم)
  • برخورد وحشتناک قطار به کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه (فیلم)
  • رفتار‌های خلاف قانون پذیرفتنی نیست/ آمادگی گلستان برای دور دوم انتخابات
  • برخورد قطار با کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه
  • جنایت مرد ایرانی در ترکیه بخاطر کرایه تاکسی
  • ترکیه رهگیری موشک‌های ایرانی را تکذیب کرد
  • لحظه برخود قطار با تریلری که روی ریل گیر کرده است + فیلم
  • ادامه حواشی «مست عشق»؛ چرا اکران فیلم به تعویق افتاد؟
  • قتل راننده تاکسی ترکیه‌ای به دست مسافر ایرانی
  • مسافر ایرانی، راننده تاکسی ترکیه‌ای را کشت