Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  زنجان ؛ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در هفتمین جلسه شورای اداری استان با اشاره به نظارت مستمر بر عملکرد دستگاه‌ها برای حل مشکلات مردم بر تکریم ارباب رجوع به عنوان یک تکلیف در ادارات استان تاکیدکرد.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با قدردانی از توجه مدیران به امر نماز در دستگاههای اداری گفت: 80 درصد ادارات استان در امر برپایی نماز جماعت عملکرد خوب و ممتازی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
 
استاندار زنجان هم باتشریح ویژگیهای بودجه 97 ، اجرای منویات مقام معظم رهبری درراه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی ، توجه به طرحهای اولویت دار، عدالت اجتماعی و واگذاری طرحهای عمرانی به بخش خصوصی  از شاخص های این بودجه اعلام کرد.
 
درویش امیری مطالبه حق مردم دانست وگفت: مسئولان باید پاسخگوی خواسته های به حق مردم باشند.
 
وی با اشاره به با وجود امنیت وآرامش درکشور گفت:با وجود امنیت و آرامش است که شرایط  سرمایه گذاری خارجی فراهم می شود.
 
بیگدلی نماینده مردم شهرستان خدابند درمجلس شورای اسلامی هم با اشاره به فرصت یک هفته ای برای تصویب بودجه  97 از مسئولان خواست برای پیگیری مطالبات استانی با نمایندگان ارتباط مستمری داشته باشند.
 
صرفه جویی در مصرف انرژی، توفیقات حوزه بهداشت و درمان در درمان سکته های حاد مغزی، تشریح دستاوردهای انقلاب درشهرهای مختلف استان با تولید برنامه فجر انقلاب و تولید 12سریال تلویزیونی فاخر درصدا وسیمای مرکز زنجان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تشریح عملکرد دستگاههای اجرایی استان درقالب 600 ساعت برنامه رادیویی و تلویزیونی از مباحث طرح شده اعضای این جلسه بود.
 
در پایان این جلسه با قدردانی از مهندس رحمتی ، آقای سلطانی به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان معرفی شد.

انتهای پیام/ن

 

برگزاری هفتمین جلسه شورای اداری استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۷۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اداری ایتان کرمان

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074612 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • شورای اداری ایتان کرمان
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه