Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-28@15:46:38 GMT

لزوم وحدت رویه در تامین اجتماعی

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۰۷۳۶۱

معاون مدیرکل نامنویسی و حسابهای انفرادی سازمان تأمین اجتماعی بر لزوم وحدت رویه در اجرای دستورالعمل ها و قوانین مختلف تأکید کرد.
به گزارش صدای ایران جلسه ویدئو کنفرانس مسئولین واحدهای نامنویسی و حسابهی انفرادی استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کرمانشاه، کردستان، بوشهر خوزستان و هرمزگان به منظور تبیین و تشریح آخرین دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی حوزه نامنویسی و حسابهای انفرادی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجید پورنگ، معاون مدیرکل نامنویسی و حسابهای انفرادی سازمان تأمین اجتماعی در این جلسه گفت:امیدواریم این کلاسها منجر به وحدت رویه بیشتر واحدهای اجرایی سراسر کشور شود.
وی افزود: در این جلسات بخشنامه هایی که در سال جاری به واحدهای اجرایی ارسال شده است را تشریح می کنیم.
پورنگ اظهار داشت: این جلسات فرصتی فراهم می کند تا سوالات و ابهامات احتمالی درباره بخشنامه ها و دستورالعمل ها مطرح و رسیدگی شود و انتظار داریم که مباحث مطرح شده در این جلسات باعث بهبود اجرای فرآیند های اداری در سازمان تأمین اجتماعی شود. 

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۷۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام کلانتری خاندانی، در این نامه از مدیران عامل سازمان‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خواستار ثبت اسناد ارسالی داروخانه‌ها در سایت سازمان‌های بیمه گر شده است.

وی با تاکید بر پیگیری رعایت مفاد بند ل تبصره بودجه و لزوم ایجاد داشبورد شفاف برای اطلاع رسانی در پرداخت‌ها، تصریح کرد: میزان تسویه هر صندوق بیمه‌ای به صورت شفاف قابل مشاهده باشد.

کد خبر 6090996 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • رسانه‌ها باید در پاسداشت تمدن خلیج‌فارس به وحدت رویه برسند
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • لزوم جبران تأخیر ایجاد شده در اجرای سیاست‌های تامین اجتماعی
  • ضرورت جبران تأخیر در اجرای سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • درخواست اجرایی شدن قانون کاهش ۳۰ روزه حق عائله‌مندی
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان