Web Analytics Made Easy - Statcounter

روستای بازنشین در دل تپه‌های سرسبز بخش رحیم آباد شهرستان رودسر در استان گیلان واقع شده است. ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رودسر، روستای بازنشین از روستاهای بخش رحیم آباد رودسر است که از شمال به شهر رحیم آباد، از جنوب به جنگل، از شرق به روستای لاتک و از غرب به روستای بندبن و جاده اشکور منتهی شده و در ارتفاع 86 متری از سطح دریا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روستای بازنشین شامل روستاهای "بازنشین سفلی"، "بازنشین علیا" و" آخوندملک" است و یکی از روستا های بزرگ و مهم شهرستان رودسر به‌شمار می‌آید.

قرار گرفتن این روستا در نزدیکی جنگل و در منطقه‌ای مرتفع میان تپه‌های سرسبز، چشم اندازی زیبا به آن بخشیده است؛ محصولات کشاورزی این روستا، مرکبات و چای است.

عکس از امید رجبی‌پور کشایه

انتهای پیام/

R7877/P1361/S6,71/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۷۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی گفت: با گزارشی مبنی بر برق گرفتگی فردی در محدوده‌ی روستای لزرجان شهر واجارگاه رودسر به پلیس ۱۱۰، نیرو‌های پلیس و عوامل امدادی به سرعت در محل حادثه حاضر شدند.

فرمانده انتظامی رودسر گفت: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد، پسری ۲۲ ساله که بر روی پُلِ روستای لَزرجان این شهرستان در حال ماهیگیری بود بر اثر برخورد ابزار فلزی ماهیگیری (لانس ماهیگیری) با کابل فشار قوی دچار برق شد و جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه جسد این جوان برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد و ابراز تاسف از این حادثه دلخراش ، به شهروندان تاکید کرد در انجام کار‌های خود، نکات ایمنی را به دقت رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد
  • بازسازی روستای امامزاده ابراهیم(ع) شفت بدون پروسه اداری آغاز شود
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • توقیف ۱۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در رحیم‌آباد رودسر
  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده
  • ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد
  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • عکس هوایی از روستای چوبی شفت قبل از اینکه در آتش بسوزد!
  • مرگ یک جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در واجارگاه رودسر