Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارتنوپی در بازار برای خرید یک وینگر به جستجوی خود ادامه می دهد.

طرفداری- مسئولان ناپولی پس از ناکامی در جذب سیمونه وردی، دست از تلاش نمی کشند و مصمم هستند یک وینگر به ساری هدیه کنند. فعلا امین یونس، جلوتر از سایر گزینه ها به نظر می رسد.

به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو، امین یونس چندی پیش پیشنهاد 10 میلیون یورویی سوانزی را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر ناپولی چنین مبلغی برای بازیکنی که فقط 5 ماه دیگر از قراردادش باقی مانده؛ زیاد است پس آنها در حال مذاکره با ایجنت این بازیکن آلمانی هستند تا راه حلی پیدا کنند. شرایط برای خرید پولیتانو به مراتب پیچیده تر است چون ساسولو به صراحت اعلام کرده اجازه خروج وینگرش را در ژانویه نمی دهد. در وضعیت انتقال دلوفئو، تغییری حاصل نشده است درحالیکه تلاش ناپلی ها برای خرید لوکاس مورا ادامه دارد و آنها در حال برقراری ارتباط با پاریسی ها برای انجام مذاکرات هستند.

با این اوصاف باید منتظر ماند و دید از بین این گزینه ها سرانجام چه کسی راهی جنوب ایتالیا می شود؛ انتقال وردی منتفی است؛ پولیتانو کاملا از ناپولی دور شده؛ دلوفئو در دسترس ترین گزینه است اما پارتنوپی فعلا می خواهد شانس خود را برای خرید امین یونس و لوکاس مورا بیازماید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۸۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت

وزیر تندروی رژیم صهیونیستی پس از واژگونی خودروی خود، به دلیل برداشتن جراحت به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های صهیونیستی امروز جمعه گزارش کردند «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی در نزدیکی محل عملیات با سلاح سرد در منطقه الرمله دچار حادثه رانندگی شد و به بیمارستان منتقل شد.

روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» نوشت خودروی بن گویر هنگام خروج از صحنه عملیات در الرمله واژگون شد و وی به بیمارستان «شامیر» (آساف هروفیه) در شهر «بئر یعقوب» منتقل شد و وضعیت سلامتی وی تقریبا خوب ​​است.

دفتر بن گویر هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: خودروی ایتامار بن گویر، وزیر امنیت ملی دچار سانحه رانندگی شد. وضعیت وی خوب است و برای درمان به بیمارستان منتقل شده است‌.

قابل ذکر است که بن گویر به دلیل وقوع عملیات با سلاح سرد که توسط یکی از اهالی منطقه الرمله انجام شد، در این منطقه حاضر شد.

در این عملیات یک زن صهیونیستی مجروح شد و عامل عملیات به شهادت رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • قطعی: آرنه اسلوت وارث میراث یورگن کلوپ شد
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • تصاویر هوایی ویرانی عظیم در خان‌یونس را نشان می‌دهد
  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند